Ak nesplníte klientove predstavy, viac sa vám už neozve
Inšpirácia zo strany konkurencie je úspech
V pozadí spolupráce Zoznamu so značkou Ťuli a Ťuli je krásny príbeh. Rodinná firma ručne vyrábanej prírodnej kozmetiky vznikla v roku 2015. Manželia si už nevedeli rady s chorobou svojho syna, a tak si vyrobili vlastný produktový rad.
“Pred uverejnením článku malo Ťuli a Ťuli v priebehu 1 mesiaca približne 100 objednávok. Po zverejnení ich za 3 dni bolo 120, priamo z preklikov. Veľkou výhodou je, že článok na platforme zostáva dlhodobo. Objednávky im vďaka preklikom chodia do dnešných dní,” vysvetľuje Mác a pokračuje: “Firme sa zvýšil dopyt v partnerských predajniach i počet veľkoobchodných partnerov. Príbehu rodinnej firmy sa chopili ďalšie médiá. Inšpiráciu zo strany konkurencie osobne vnímam ako úspech.”
Viac o formátoch natívnej reklamy a kreatívnych riešeniach rozličných potrieb klientov sa môžete dočítať v príručke Obsah, ktorý ľudia milujú.