Obsahový marketing zažíva svoje zlaté časy. Za posledné roky určite patria content, influenceri, native, recommendation platformy k top marketingovým buzzwordom.
⠀
Napriek tomu sa celkový odhad výdavkov do tohto typu reklamy odhaduje len na úrovni cca 4 %. Bannery, videobannery a podobné formy vyrušujúcej reklamy tvoria stále gro.
Preto je tu stále veľký priestor naskočiť na vlak a aj tak budete medzi prvými. 🙂 Ktorým veciam by ste sa teda mali venovať, aby ste ho čo najefektívnejšie využili?
⠀
Obsah videa:
- 2:25 – Trend č.1 – Stratégia na prvom mieste
- 9:25 – Trend č.2 – Vy nie ste vaši zákazníci
- 14:04 – Trend č.3 – Recyklujte
- 17:00 – Trend č.4 – Budujte značku
- 23:31 – Trend č.5 – Content marketing nie je šprint, je to maratón
- 29:57 – Trend č.6 – Najlepšia reklama je spokojný zákazník