Ľudia majú pri surfovaní po sociálnych sieťach, spravodajských portáloch a magazínoch stovky možností, kam kliknúť.
⠀
O tom, čo si otvoria, rozhoduje často iba obrázok a nadpis. Ak ich koncový obsah aj zaujme, pravdepodobne ho budú šíriť ďalším používateľom, ktorí majú tiež na výber z nekonečna možností. Z týchto dôvodov je vytvorenie vhodného headlinu a titulnej grafiky rovnako dôležité ako obsah samotný. Výsledný počet klikov a návštevníkov môže byť vyšší aj v tisíckach percent. Ako na to?
⠀
Obsah videa:
- 0:00 Prečo sú titulné nadpisy a obrázky tak dôležité?
- 4:32 Dôležitosť AB testingu
- 8:38 Prípadová štúdia Unionu – dôležitosť AB testingu
- 9:39 Prípadová štúdia Peugeot – bulvárne nadpisy
- 14:55 Dokážete vyniknúť? Kvíz obrázkov a nadpisov
- 22:14 Aj malé zmeny robia veľké rozdiely
- 23:04 Mikro manuál – ako rozdeliť svoje zdroje a čas?