Ľudia majú pri surfovaní po sociálnych sieťach, spravodajských portáloch a magazínoch stovky možností, kam kliknúť.


O tom, čo si otvoria, rozhoduje často iba obrázok a nadpis. Ak ich koncový obsah aj zaujme, pravdepodobne ho budú šíriť ďalším používateľom, ktorí majú tiež na výber z nekonečna možností. Z týchto dôvodov je vytvorenie vhodného headlinu a titulnej grafiky rovnako dôležité ako obsah samotný. Výsledný počet klikov a návštevníkov môže byť vyšší aj v tisíckach percent. Ako na to?

 

Obsah videa: 

  • 0:00 Prečo sú titulné nadpisy a obrázky tak dôležité?
  • 4:32 Dôležitosť AB testingu
  • 8:38 Prípadová štúdia Unionu – dôležitosť AB testingu
  • 9:39 Prípadová štúdia Peugeot – bulvárne nadpisy
  • 14:55 Dokážete vyniknúť? Kvíz obrázkov a nadpisov
  • 22:14 Aj malé zmeny robia veľké rozdiely
  • 23:04 Mikro manuál – ako rozdeliť svoje zdroje a čas?

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds