Chyba, ktorej sa už mnoho značiek a marketérov nevyhlo: investovali 95 % a viac zo svojho rozpočtu do tvorby obsahu. Veď bude taký kvalitný, že ľudia si ho sami prepošlú, sám sa virálne rozšíri internetom, mysleli si.
⠀
Napríklad istá automobilka si prenajala pretekársky okruh Slovakia Ring, aby pripravila peknú videovizitku najnovšieho modelu auta. Hotový filmový štáb, množstvo kamier, vrátane záberov z dronov, produkčné náklady sa počítali na desaťtisíce eur. Video nahrali na Youtube a čakali, čo sa bude diať.
Po niekoľkých mesiacoch však „nazbieralo“ len pár stoviek videní. V prepočte teda stálo jedno videnie stovky eur. V čase písania tohto článku už ani nie je k dispozícii, bolo odstránené.
Dokážete si predstaviť, že by ste natočili krásny reklamný spot a nezaplatili za jeho odvysielanie v televízii?