Chyba, ktorej sa už mnoho značiek a marketérov nevyhlo: investovali 95 % a viac zo svojho rozpočtu do tvorby obsahu. Veď bude taký kvalitný, že ľudia si ho sami prepošlú, sám sa virálne rozšíri internetom, mysleli si. 

Napríklad istá automobilka si prenajala pretekársky okruh Slovakia Ring, aby pripravila peknú videovizitku najnovšieho modelu auta. Hotový filmový štáb, množstvo kamier, vrátane záberov z dronov, produkčné náklady sa počítali na desaťtisíce eur. Video nahrali na Youtube a čakali, čo sa bude diať.

Po niekoľkých mesiacoch však „nazbieralo“ len pár stoviek videní. V prepočte teda stálo jedno videnie stovky eur. V čase písania tohto článku už ani nie je k dispozícii, bolo odstránené. 

Dokážete si predstaviť, že by ste natočili krásny reklamný spot a nezaplatili za jeho odvysielanie v televízii?

 

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni