VIP blogy na Stratégie.sk

“Polovica peňazí, ktoré dám do reklamy, je vyhodená zbytočne. Problém je, že neviem, ktorá je to polovica.”

Marketéri ročne preinvestujú takmer 600 miliárd dolárov na reklamu (zdroj: Global ad spend 2019, Statista). Pri tak obrovskom čísle by si každý myslel, že poznajú svojich zákazníkov, že vedia, čo robia a sú majstrami svojho remesla.

Prezradíme vám tajomstvo: Nevedia 🙂

Je obrovský rozdiel v tom, čo si marketéri myslia o správaní zákazníkov a tým, ako sa zákazníci reálne správajú. Ukázali to už mnohé výskumy doma i v zahraničí

TV nikto nepozerá, print je mŕtvy, keď nemá kampaň naplánovaných influencerov na Instagrame tak to automaticky nemôže byť dobrá kampaň.. sú nesprávne a pre značky priam nebezpečné tvrdenia.

Otázkou je, ako môžeme efektívne plánovať médiá, keď sme tak veľmi zaujatí? 

Ako rozoznať pravdu od mýtusov?

Aj preto sa náš zakladateľ Filip Kuna nevenuje iba osvete natívnej reklamy na Slovensku. Je zároveň podpredsedom správnej rady IAB Slovakia, najväčšieho združenia médií a agentúr na Slovensku. Jeho príspevky o efektívnom marketingu, nielen tom obsahovom, si môžete prečítať v časopise a na webe Stratégie.sk, prestížnom odborovom médiu. 

Zdielaj:

Ďaľšie e-booky a webináre:

Expertom na Content Marketing za 30 dní

Content marketingová stratégia: krok za krokom [E-BOOK]

Top Trendy v Content Marketingu [WEBINÁR]

Titulné obrázky a nadpisy dôležité ako obsah samotný [WEBINÁR]

Obsah je king, Distribúcia je King Kong [WEBINÁR]

123 tipov pre online a affiliate marketing [kniha]