Content marketingová stratégia: krok za krokom

„Musíš vedieť, do ktorého prístavu smeruješ, aby si chytil ten správny vietor, ktorý ťa tam dovedie.“ – Seneca

Aj keď podľa štúdie má content marketing 3x vyššiu návratnosť investícií v porovnaní s plateným vyhľadávaním na Googli, ⅔ marketérom chýba obsahová stratégia úplne, poprípade ju nemajú zdokumentovanú a nosia ju len vo svojej hlave. 

Cieľom tejto publikácie je ukázať, naučiť a na vlastnej koži si vyskúšať pripraviť contentmarketingovú stratégiu takú kvalitnú, že noví zákazníci sa vám len tak pohrnú a tí existujúci budú od vás nakupovať viac.

Vďaka publikácii Content marketingová stratégia: krok za krokom si:

  1. správne stanovíte, odmeriate a vyhodnotíte svoje ciele,
  2. definujete vhodnú cieľovú skupinu,
  3. určíte, o čom tvoriť obsah v náročnom konkurenčnom prostredí,
  4. nastavíte, ako ulahodiť zákazníkom v jednotlivých fázach nákupného procesu.

Všetko je to doplnené praktickými cvičeniami, ktoré po dokončení môžete hneď aj realizovať pre vašu značku či firmu. 

Zdielaj:

Stiahnite si e-book zadarmo:

Ďaľšie e-booky a webináre:

Ako komunikovať v časoch neistých? [Online webinár]

Expertom na Content Marketing za 30 dní

Ako dostanete svoju reklamu na 100+ top slovenských webov za menej ako 15 minút? (+BONUS)

Titulné obrázky a nadpisy dôležité ako obsah samotný [WEBINÁR]

Top Trendy v Content Marketingu [WEBINÁR]

Obsah je king, Distribúcia je King Kong [WEBINÁR]

Content marketingová stratégia: krok za krokom [E-BOOK]

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni