Kampaň rýchlo a jednoducho ešte dnes

Ako začať

Výhody, ktoré si zamilujete

  • Spustite si kampaň už za pár minút
  • Stanovte si vlastný rozpočet
  • Platíte iba za prekliky, ktoré dostanete
  • Testujte viacero kreatív
  • Upravujte kampaň podľa vašich potrieb
  • Váš obsah rozšírite na 100+ slovenských médií

Strossle v číslach:

  • Zapojených viac ako 100 webstránok
  • Zásah 77% populácie
  • 90 miliónov odporúčaní mesačne
  • 15 miliónov klikov mesačne
  • 2 prestížne ocenenia

Ako začať?

Vyberte si obsah

Nastavte kampaň

Sledujte nárasty

Optimalizujte

Pripojte sa k našim zákazníkom

Marek Gurega

Marek Gurega , Creative Academy

So spoločnosťou Strossle spolupracujem už 2 roky na pravidelnej báze. Možnosť svoju firmu odprezentovať na najväčších weboch na Slovensku je super príležitosť ako sa odprezentovať relevantnej cieľovke.

Katarína Besedová (Digiline)

Katarína Besedová, Digiline

Strossle využívam prevažne v PR kampaniach mojich klientov a ako ja, tak aj klienti, sme maximálne spokojní. Rýchlosť reakcie, komunikácia na vysokej úrovni, schopnosť optimalizácie počas kampane a ešte omnoho viac – kvalitné návštevy webov a dlhšia životnosť článkov – rozhodne odporúčam pridať do akejkoľvek online natívnejšej marketingovej stratégie.

Matúš Kollár (Ideamedia)

Matúš Kollár, Ideamedia

Vždy veľmi profesionálna a rýchla komunikácia!

SImona Jurigová (MDServices)

Simona Jurigová, Media and Digital Services

Spolupráca so Strossle je na výbornej úrovni. Musím pochváliť najmä rýchlu komunikáciu a priateľský a proklientský prístup.

Dávis Macej (Volis International)

Dávid Macej, Volis International

Spolupracovať so Strossle je radosť. Vždy ochotní poradiť. Ponuky upravené na mieru. Ich služby využívame pre niekoľkých klientov, ktorí sú nadmieru spokojní s výsledkami kampaní prostredníctvom natívnej reklamy.

Juraj Sasko, Visibility

Vrelo odporúčam, super tim, perfektná práca!

Jana Kvasnicová (biznisweb.sk)

Jana Kvasnicová, biznisweb.sk

Investícia do natívnej kampane cez Strossle je „zásah do čierneho“ a to aj pre malé e-shopy. Kampaň vám vedia ušiť na mieru. Od 1. nadviazania kontaktu s tímom je cítiť, že im na vás a vašej spokojnosti maximálne záleží.

Tomáš Olšiak (Curaprox)

Tomáš Olšiak, Curaprox

Natívne články distribuované prostredníctvom Strossle sú automatickou súčasťou marketingového mixu väčšiny našich online kampaní. Strossle umožňuje veľký dosah, aký by bolo veľmi ťažké dosiahnuť distribuovaním obsahu len na konkrétnej webstránke. Strossle je naozaj efektívnym nástrojom.

Lenka Káčerová (Alain Deloin)

Lenka Káčerová, Alain Delon

Komunikácia s ľudmi zo Strossle je vždy absolútne bezproblémová, nastavenia kampane sú rýchle a prispôsobené akýmkoľvek požiadavkám. Tešíme sa na ďalšie spoločné kampane.

Viac

Prípadové štúdie

Coca Cola

 

Čítaj

Alain Delon

Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Pre značku Alain Delon je kľúčové skĺbenie zážitku z kamenných predajní s virtuálnym svetom a naopak. 

Čítaj

Raiffeisen banka

Získavanie nových zákazníkov vo finančnom sektore je čoraz náročnejšie. Konkurenčný súboj 27 bánk na Slovensku vyhnal ceny za preklik vo vyhľadávačoch nad 2 Eur.

Čítaj

Ďalšie štúdie

Vaša reklama sa zobrazí aj na týchto stránkach:

Máte záujem o reklamu?

Tel. číslo:

+421 917 115 007

Email:

mamzaujem@strossle.com

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds