Reklama, ktorá si vás hýčka [podcast]
Chceli by ste vedieť to najdôležitejšie o content marketingu a natívnej reklame, ale nemáte čas čítať?
Tak si to dajte do auta, ku vareniu alebo tréningu ako fajnový podcast ?
Dámy z agentúry Levosphere – Business Marketing Strategy robia už viac ako rok pravidelné týždňové rozhovory o podnikaní a marketingu. Samy sú krásnym príkladom toho, ako cez kvalitný obsah viete na seba upútať pozornosť, vybudujete si pozíciu experta vo svojom obore a získate nových zákazníkov. A tiež idú vzorom, ako dôležitý je nielen dobrý obsah, ale aj jeho pravidelnosť.
V tomto podcaste, ktorý sa stal najpočúvanejším zo všetkých epizód, prebádate všetky zákutia obsahového marketingu a natívnej reklamy. Dozviete sa, čo je to:
- content marketing, natíva reklama, product placement a aké sú medzi nimi rozdiely
- ako si také niečo zmeriate a vyhodnotíte
- čo musí mať dobrá reklama
- čoho sa určite vyvarovať
Ako bonus sa tiež dozviete viac o Strossle, ako Filip tento biznis rozbiehal na Slovensku a ako teraz môžete aj vy zazasiahnuť milióny čitateľov prestížnych slovenských médií za menej ako 15 minút.
Prajeme príjemné počúvanie❤️
⠀
Obsah videa:
- 0:41 – Predstavenie Filipa Kunu
- 2:09 – Čo je natívna reklama?
- 3:30 – Čo je content marketing?
- 4:38 – Aký je rozdiel medzi content marketingom a natívnou reklamou?
- 5:38 – Kedy natívna reklama vznikla?
- 6:38 – Aký je rozdiel medzi product placement a natívnou reklamou?
- 11:43 – Aké poznáme formy natívnej reklamy?
- 13:48 – Ako mení označenie obsahu „sponzorované“ vnímanie zákazníka?
- 15:29 – Záleží na headline?
- 16:51 – Dávate klientom aj konzultácie k obsahu?
- 18:01 – Ako vnímate PR obsah na Slovensku?
- 20:02 – Čo mám ako klient urobiť, ak chcem začať spolupracovať so Strossle?
- 25:44 – Je content marketing viac o predaji alebo budovaní značky?
- 27:06 – Existujú nejaké atribúty, ktoré by mal spĺňať kvalitný obsah?
- 29:13 – Aké spoločnosti by sa mali zaoberať natívnou reklamou?
- 31:16 – Čo všetko v rámci Strossle robíte?
- 34:12 – Akým spôsobom funguje distribúcia cez Strossle?
- 34:45 – Pokrývate mediálne všetky segmenty?
- 37:43 – Ako vyberáte médiá do Strossle?
- 40:45 – Kto vás oslovuje zo zadávateľov?
- 41:56 – Ako ste sa dostali ku Strossle a kedy prišiel na slovenský trh?
- 46:40 – Čo by ste odkázali poslucháčom v súvislosti s marketingom?