Reklama, ktorá si vás hýčka [podcast]

Chceli by ste vedieť to najdôležitejšie o content marketingu a natívnej reklame, ale nemáte čas čítať?

Tak si to dajte do auta, ku vareniu alebo tréningu ako fajnový podcast ?

Dámy z agentúry Levosphere – Business Marketing Strategy robia už viac ako rok pravidelné týždňové rozhovory o podnikaní a marketingu. Samy sú krásnym príkladom toho, ako cez kvalitný obsah viete na seba upútať pozornosť, vybudujete si pozíciu experta vo svojom obore a získate nových zákazníkov. A tiež idú vzorom, ako dôležitý je nielen dobrý obsah, ale aj jeho pravidelnosť. 

V tomto podcaste, ktorý sa stal najpočúvanejším zo všetkých epizód, prebádate všetky zákutia obsahového marketingu a natívnej reklamy. Dozviete sa, čo je to:

  • content marketing, natíva reklama, product placement a aké sú medzi nimi rozdiely
  • ako si také niečo zmeriate a vyhodnotíte 
  • čo musí mať dobrá reklama
  • čoho sa určite vyvarovať

Ako bonus sa tiež dozviete viac o Strossle, ako Filip tento biznis rozbiehal na Slovensku a ako teraz môžete aj vy zazasiahnuť milióny čitateľov prestížnych slovenských médií za menej ako 15 minút. 

Prajeme príjemné počúvanie❤️


Obsah videa:

  • 0:41 Predstavenie Filipa Kunu
  • 2:09 Čo je natívna reklama?
  • 3:30 Čo je content marketing?
  • 4:38 Aký je rozdiel medzi content marketingom a natívnou reklamou?
  • 5:38 Kedy natívna reklama vznikla?
  • 6:38 Aký je rozdiel medzi product placement a natívnou reklamou?
  • 11:43 Aké poznáme formy natívnej reklamy?
  • 13:48 Ako mení označenie obsahu „sponzorované” vnímanie zákazníka?
  • 15:29 Záleží na headline?
  • 16:51 Dávate klientom aj konzultácie k obsahu?
  • 18:01 Ako vnímate PR obsah na Slovensku?
  • 20:02 Čo mám ako klient urobiť, ak chcem začať spolupracovať so Strossle?
  • 25:44 Je content marketing viac o predaji alebo budovaní značky?
  • 27:06 Existujú nejaké atribúty, ktoré by mal spĺňať kvalitný obsah?
  • 29:13 Aké spoločnosti by sa mali zaoberať natívnou reklamou?
  • 31:16 Čo všetko v rámci Strossle robíte?
  • 34:12 Akým spôsobom funguje distribúcia cez Strossle?
  • 34:45 Pokrývate mediálne všetky segmenty?
  • 37:43 Ako vyberáte médiá do Strossle?
  • 40:45 Kto vás oslovuje zo zadávateľov?
  • 41:56 Ako ste sa dostali ku Strossle a kedy prišiel na slovenský trh?
  • 46:40 Čo by ste odkázali poslucháčom v súvislosti s marketingom?

Dĺžka trvania: 50 min.