Parlamentné voľby 2020 boli na Slovensku veľmi odlišné od predchádzajúcich. Atmosféra bola mimoriadne napätá a politické strany si nič nedarovali. Vo voľbách mohli voliči vyberať z 24 politických subjektov a volieb sa zúčastnilo 65,80 % občanov s právom voliť, čo znamenalo najvyššiu volebnú účasť od roku 2002.
Z marketingového hľadiska bolo pre strany dôležité vybudovať si silný zásah a maximalizovať viditeľnosť strán a známosť tvárí v nich. Rovnako aj zapamätateľnosť volebných sloganov, programov či volebných čísel. Kampane zväčša tvoril mix outdoor billboardov, televízie a printových médií. Neodmysliteľnou súčasťou však boli aj online kampane. Politické strany minuli na online kampane dokopy 3,5 milióna eur. Celkovo tak v online kampani skončilo každé šieste euro, ktoré politické strany minuli. Mali tak zaručený maximalizovaný zásah na voličov z niekoľkých strán.
Súčasťou online kampaní bol často aj náš native awareness formát. Odporúčacie okná Strossle sa nachádzajú pod článkami na stránkach viac ako 100 slovenských médií, ktoré sa vyznačujú vysokou dôveryhodnosťou medzi čitateľmi. Strossle so zásahom až 80 % slovenskej online populácie tak efektívne dopĺňal zásah ostatných formátov v reklamných kampaniach.
Kontextuálnym zacielením sme zabezpečili, že reklama sa zobrazovala pri vhodných článkoch v čase, kedy čitatelia hľadali ďalší obsah, ktorý by si mohli prečítať.


Rovnako bol tento reklamný formát efektívny z pohľadu geografického zacielenia, ak mala strana záujem osloviť voličov iba v konkrétnej časti Slovenska.
V Strossle inzerovalo 8 politických strán, z ktorých sa všetky dostali cez hranicu 3 % a dokopy dosiahli vo voľbách až 62,33 % platných hlasov. Z celkového počtu 2 881 511 platných hlasov to predstavuje 1 796 045 platných hlasov.
Výsledky predvolebných prieskumov a výsledkov volieb
Strossle je efektívnou časťou mediálneho mixu v politických kampaniach. Jeho prínosom je nielen rozšírenie zásahu, ktorý má väčší ako Facebook, a vysoký počet viditeľných impresií (Strossle totiž impresiu zaráta až potom, ako ju volič reálne uvidel), ale tiež možnosť dostať sa na spravodajských a iných magazínoch na exkluzívne miesta medzi odporúčaný redakčný obsah.