Ako distribučná a reklamná platforma bol Strossle súčasťou volieb 2020. Strany, ktoré sa volieb zúčastnili, riešili svoju komunikáciu viacerými spôsobmi. V rámci vizuálov kreatív sa strany zameriavali hlavne na distribúciu nosných myšlienok programov alebo na kontinuálne pripomínanie mena alebo čísla kandidáta či strany.

Ako využijete Strossle v politických kampaniach sa dozviete v článku Politická reklama v médiách – ako efektívne dostať svoje témy k voličom?
 

Kam smerovali prekliky politických kampaní?


PR články

Ján Palenčár, kandidát Dobrej voľby, podporoval kreatívy, ktoré zobrazovali jeho meno, stranu, za ktorú kandiduje, no v rámci komunikácie stavil aj na kreatívy, ktoré pôsobili medzi obsahom veľmi natívne. Tieto kreatívy viedli na PR článok v online spravodajských denníkoch.

náhľad_3V prípade strany SaS išlo o netradičný spôsob podpory obsahu. Strana sa rozhodla, že podporí obsah, ktorý nevytvorili oni sami. V PR článku sa odkazuje na inštitút zaoberajúci sa analýzami. Z ich štúdie mala táto politická strana najvhodnejší program až v piatich oblastiach verejného života. Strana teda stavila na pozitívnu spätnú väzbu nezávislej štúdie a tento ťah im priniesol nielen vysoké CTR (3,05 %), ale aj bonusové kliky, ktorých bolo až 17 000, čo predstavovalo takmer trojnásobok pôvodného rozpočtu na kampaň.

náhľad_a
náhľad_b

Oficiálne stránky kandidátov alebo strán

Okrem PR článkov viedli prekliky klientov aj na oficiálne stránky strany alebo konkrétneho kandidáta. Ako príklad uvádzame Pavla Nechalu. V jeho kampaniach išlo tiež o mix native awareness formátu a distribučného formátu, kde vďaka pútavým nadpisom získal pre svoju kampaň viac ako 1 000 bonusových klikov. Celkovo kampaň získala vyše 3 000 000 impresií.

náhľad_6
náhľad_7
náhľad_8

Videá

Pre podporu videoobsahu sa rozhodli strany OĽaNO a Za ľudí. Tieto kreatívy sa niesli v duchu native awareness formátu, z ktorých sa návštevník dostal na YouTube video. Vďaka podpore v Strossle odporúčacích boxoch, sa na tieto videá prekliklo vyše 40 000 používateľov a bannerová reklama bola zobrazená takmer 6 000 000-krát.

náhľad_9
náhľad_10

Reklamy strán, ktoré u nás inzerovali, boli zobrazené takmer 26 000 000-krát, vďaka čomu neustále budovali vzťah a boli viditeľní pre voličov, potenciálnych voličov a voličov, ktorí ešte neboli rozhodnutí, komu svoj hlas odovzdajú. Treba rovnako poznamenať, že všetky impresie cez Strossle platformu sú viditeľné impresie, za ktoré inzerent neplatil. V Strossle sieti sa platí len za kliky.

Vďaka mixu formátov priniesol Strossle výsledky, ktoré strany či kandidáti potrebovali v rámci svojej komunikačnej stratégie, či už išlo o impresie, prekliky alebo pozretia videí. Sú preto ideálnym doplnkom mediálneho mixu aj pre politické kampane. Strany získajú miesto pre svoju reklamu na prestížnych slovenských weboch, ktorým čitatelia dôverujú a radi ich navštevujú. Reklama je zobrazená na miestach, kam čitatelia upriamujú svoju pozornosť. Šanca, že si strany, ich tváre či slogany zapamätajú je veľmi vysoká.

 

 

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds