Pochopte, čo sa deje v hlavách zákazníkov.. a predáte im viac ❤️
Už ste niekedy uvažovali, prečo majú v hypermarketoch nákupné vozíky ďaleko väčšie, než potrebujete?
Prečo produkty dennej spotreby, ako mlieko, pečivo, či ovocie, umiestňujú na opačných koncoch predajní, ale žuvačky a tyčinky nájdete vždy pri pokladniach?
Prečo majú tak široké uličky, nad majú vchodmi či regálmi umiestnené rozprašovače vôní a prečo vám k nakupovaniu hrajú príjemnú pomalú hudbu?
No lebo v tých obchodoch potom ostaneme dlhšie, cítime sa príjemnejšie, viac sa unavíme, máme pocit, že sme nakúpili málo ..a vďaka tomu všetkému minieme viac peňazí. ?
Myslíme si, že sme slobodní ľudia, že všetky naše rozhodnutia sú naše vlastné, že sa nenecháme nikým len tak manipulovať.
Ale v skutočnosti sme tvory veľmi ľahko ovplyvniteľné. Existuje k tomu množstvo rozličných experimentov, videí a knižiek, ktoré ukazujú, ako nelogicky sa vieme správať.
Všetci marketéri a obchodníci by mali tieto iracionality poznať, aj ako ich otočiť vo svoj prospech. Vďaka tomu budú efektívnejší, predajú viac zákazníkom a každému za viac peňazí.
Práve preto sme spojili sily s medzinárodne certifikovanou koučkou Veronikou Šustrovou a vytvorili špecializovaný kurz, v ktorom nahliadneme zákazníkom do ich hláv. Odkryjeme si tie najčastejšie, najväčšie a najefektívnejšie triky. Vysvetlíme, prečo fungujú a hádam aj inšpirujeme, aby ste ich používali vy.
Lebo veď kto by nechcel predávať viac? ❤️
Kurz bude zadarmo, rozdelený do 15-30 emailov, každý deň jeden. Práve ho pripravujeme, prihlásiť sa môžete už teraz. Budete prví, ktorí budú mať prístup k informáciám. Vidíte, exkluzivita, to je ďalší trik, hneď je to prihlásenie vzácnejšie, že?