Obsah, ktorý ľudia milujú [príručka natívnej reklamy]

Počet strán: 76

Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o natívnej reklame, na jednom mieste, v ucelenej podobe a zadarmo!

Dobrá natívna reklama je vtedy, keď človek ani nevníma, že reklamu práve konzumuje.  

Podľa prieskumov takáto forma komunikácie zákazníkom vôbec nevadí. Presne naopak, kvalitný obsah sami radi odporúčajú svojim priateľom či rodine a nezáleží, či je komerčný.

Táto príručka je výsledkom ročnej práce odborníkov Združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia z oblasti médií, plánovania reklamy a online, ktorí ponúkajú všetky svoje vedomosti o natívnej reklame v jednoduchej ucelenej forme. 

Kapitoly okrem iného odpovedajú:

  • pre ktoré typy firiem je vhodná táto forma komunikácie?
  • ako vyzerá správne zadanie pre copywritera?
  • podľa čoho zistíte, že je obsah kvalitný?
  • a ako to celé vôbec vyhodnotiť?

Povinné čítanie nielen pre všetkých online marketérov, ale aj každého, kto to s efektívnym, moderným marketingom myslí vážne.

Zdielaj:

Ďaľšie e-booky a webináre:

Expertom na Content Marketing za 30 dní

Content marketingová stratégia: krok za krokom [E-BOOK]

Top Trendy v Content Marketingu [WEBINÁR]

Titulné obrázky a nadpisy dôležité ako obsah samotný [WEBINÁR]

Obsah je king, Distribúcia je King Kong [WEBINÁR]

123 tipov pre online a affiliate marketing [kniha]