Obsah je king, Distribúcia je King Kong
Dokážete si predstaviť, že by ste natočili krásny reklamný spot a nezaplatili za jeho odvysielanie v televízii?
S rozmachom online médií nastala doba, v ktorej je jednou z najhodnotnejších vecí pozornosť ľudí. Už nestačí len tvoriť a spoliehať sa, že ľudia si váš obsah sami nájdu. Vzhľadom na množstvo konkurencie je tiež veľké riziko dúfať, že vaše články skórujú na zvolené kľúčové slová na popredných miestach vo vyhľadávačoch. Všetci sa snažia tvoriť skvelý obsah a všetci chcú návštevnosť z Googlu.
Inými slovami, internet je plný skvelého obsahu, ktorý nikdy nikto nevidel. Bolo by isto tragédiou, keby to bol aj váš prípad. Je preto dôležité ísť šťastíčku naproti. Nestačí len tvoriť, ale predovšetkým premýšľať a následne konať, aby ste sa v celom tom informačnom hluku dostali do zákazníkovej pozornosti práve vy.
V našom webinári si dopodrobna preberieme:
- Prečo sa skúsení marketéri nespoliehajú na organickú návštevnosť?
- Ako vám investície do distribúcie znižujú náklady a zvyšujú efektivitu?
- Aké sú skryté možnosti a sila klasických médií?
- Kedy sa oplatí využiť tzv. influencerov a kedy ich skôr nechajte tak?
- Tipy, ako znížiť cenu za tvorbu, ale kvalitu si udržíte.
- To všetko podložené množstvom prípadových štúdií. A zadarmo. No nezober to. 🙂