Odporúčacie okná Strossle sú súčasťou viac ako 100 slovenských médií s dosahom až na 80 % slovenskej populácie v priestore online. Ak chcete inzerovať prostredníctvom našej natívnej reklamnej siete, potom pre vás ako zadávateľa bude spolupráca veľmi jednoduchá. Jediné, čo od klienta na spustenie kampane potrebujeme je link na webovú stránku, na ktorú chce priviesť návštevníkov. Stáva sa však, že klienti nemajú vlastnú webovú stránku alebo blog, prípadne chcú, aby bol propagačný obsah umiestnený priamo na desiatkach médií naraz. Aj v tom prípade máme pre nich riešenie – nový natívny formát overlay.
Formát overlay môžu mať inzerenti personalizovaný. Môžu doň umiestniť obrázky, texty, videá či tlačidlá, ktoré budú plne prispôsobiteľné ich požiadavkám a potrebám. Ďalšie preklikávanie z formátu overlay ku klientovi, napríklad z tlačidla na konci, odkazov v texte, obrázkov a podobne, sú zadarmo.
Formát je responzívny (prispôsobiteľný), t. j. po kliknutí na náhľad v odporúčacom boxe na mobile overlay zaberie výšku celej plochy obrazovky:
V rámci formátu overlay môžete podporovať textové články, rovnako je však dostupná aj verzia na podporu videa. Po kliknutí na reklamu z odporúčacieho boxu sa používateľovi zobrazí okno, v ktorom sa zobrazí video inzerenta. Kreatíva video overlay formátu je taktiež prispôsobiteľná požiadavkám klienta a môže obsahovať aj doplňujúci text, prípadne tlačidlo na prekliknutie na web zadávateľa.
Video overlay formát bol použitý aj v kampani s Raiffeisen bankou, z ktorej vznikla aj táto prípadová štúdia.
Pokiaľ máte záujem si formát otestovať, prípadne máte ďalšie otázky, neváhajte sa nám ozvať.