Dobrý, zlý a škaredý v natívnej reklame [webinár]
„Aha, aký pekný banner som videl” – povedal nikto, nikdy
⠀
Bannerová reklama, či už tá klasická vyskakovacia s malým krížikom v rohu alebo tá nepreskočiteľná pred videom, ktoré si chcete pozrieť, vládne slovenskému internetu. Používateľom zavadzia a zhoršuje zážitok, nuž nikto sa nemôže čudovať, že hľadajú spôsoby, ako si ju zablokovať. A čím viac sa to deje, tým viac marketéri rozmýšľajú, ako im ju natlačiť ?
Nuž a čo takto to celé otočiť?
Že by reklama nevyrušovala, ale naopak, pomáhala, inšpirovala, zabávala?
Že by si ju sami chceli kliknúť, pozrieť a tak by sa im páčila, že by ju ešte odporučili ďalej svojim rodičom, kamarátom, kolegom, spolužiakom?
Pozrite si náš webinár, v ktorom sa dozviete všetko podstatné o natívnej reklame. Čo to je, ako ju robiť, aké sú dobré, zlé a škaredé príklady.
Isto sa inšpirujete aj pobavíte ❤️️