Titulné obrázky a nadpisy dôležité ako obsah samotný
Či si to priznáme, alebo nie, prvý dojem ovplyvňuje naše rozhodovanie.
V zlomku sekundy od stretnutia cudzej osoby zhodnotíme, či je dôveryhodná, inteligentná alebo aká je jej sexuálna orientácia. V online zase trvá podobný čas používateľovi rozhodnutie, či ho zaujme a klikne si na vašu reklamu, alebo preskočí ďalej.
Marketéri však takúto realitu často ignorujú. Minú kopu času a peňazí na tvorbu ľúbivého obsahu, aby mu nakoniec v priebehu pár minút našli obrázok a vymysleli titulok. Iba málokto skúša viacero alternatív titulkov a testuje, ako vo finále ovplyvnia výsledky.
V tomto webinári si dopodrobna preberieme:
- Prečo niektoré médiá vymýšľajú až 25 rôznych verzií nadpisov?
- Ako viete znížiť cenu za klik na reklamu, a pritom „vytlačiť“ svoju konkurenciu?
- Oplatí sa písať bulvárne nadpisy?
- Aký je správny postup testovania?
Navyše si sami v kvíze vyskúšate, ako sú na tom vaše schopnosti vyberať obrázky a nadpisy, na ktoré ľudia klikajú. Tešíte sa? 🙂
Zdielaj:
[Sassy_Social_Share]