Titulné obrázky a nadpisy dôležité ako obsah samotný

Či si to priznáme, alebo nie, prvý dojem ovplyvňuje naše rozhodovanie.

V zlomku sekundy od stretnutia cudzej osoby zhodnotíme, či je dôveryhodná, inteligentná alebo aká je jej sexuálna orientácia. V online zase trvá podobný čas používateľovi rozhodnutie, či ho zaujme a klikne si na vašu reklamu, alebo preskočí ďalej.

Marketéri však takúto realitu často ignorujú. Minú kopu času a peňazí na tvorbu ľúbivého obsahu, aby mu nakoniec v priebehu pár minút našli obrázok a vymysleli titulok. Iba málokto skúša viacero alternatív titulkov a testuje, ako vo finále ovplyvnia výsledky.

V tomto webinári si dopodrobna preberieme:

  1. Prečo niektoré médiá vymýšľajú až 25 rôznych verzií nadpisov?
  2. Ako viete znížiť cenu za klik na reklamu, a pritom „vytlačiť“ svoju konkurenciu?
  3. Oplatí sa písať bulvárne nadpisy?
  4. Aký je správny postup testovania?

Navyše si sami v kvíze vyskúšate, ako sú na tom vaše schopnosti vyberať obrázky a nadpisy, na ktoré ľudia klikajú. Tešíte sa? 🙂

Zdielaj: [Sassy_Social_Share]
Stiahnite si webinár zadarmo:

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds