26 najväčších tajomstiev marketingových profíkov [emailový kurz]

Čo si myslíte, ktoré zviera je najnebezpečnejšie na svete?

Komár.

Zabije ročne viac ľudí ako žralok.

A napriek tomu, koľko z vás sa bojí komárov a koľko žralokov? 🙂

Nemyslime si, že svet “fake news” sa nás netýka. Že sme objektívni a máme neskreslený pohľad na svet.

Aj my, všetci marketéri, žijeme vo svojich bublinách. Mnohí si myslia, že TV je mŕtva, reklama v nej neefektívna. Že rádio vystriedalo Spotify. Že keď v kampani chýba Instagram, Tiktok alebo iný módny doplnok, tak to nie je dobrá kampaň. Za všetko hovorí legendárny výrok senior človeka zo známej digitálnej agentúry: “Kto chce utopiť prachy, dá reklamu do médií. Kto chce rozumne využiť svoje peniaze, ide na Google a Facebook”.

Predbiehame sa, komu sa viac podarí zaujať mileniálov či najnovšie aj generáciu Z .. a už málokto sa pýta, koľko vlastne peňazí majú?

A práve preto sme sa rozhodli dať dokopy špecializovaný kurz. Nebudete obsahovať žiadne pekné kampane, ktoré vyhrávajú súťaže kreativity a majú veľa srdiečok. 💔

Zato je plný grafov, dát, čísel a faktov. Také, ktoré odstraňujú skreslené subjektívne dojmy, vďaka ktorým vykukneme z našich bublín.
Veď ako zvyknú hovoriť šéfovia vo veľkých firmách pri ťažkých poradách: “Ak máme dáta, tak sa na ne pozrime. Ak všetko, čo máme, je názor, tak sa riaďme tým mojim.”

Kurz je zadarmo, rozdelený do 26 emailov, každý deň jeden s dôležitými tipmi, ako byť lepším, efektívnejším marketérom.

Tak si ho užite, veď napokon čo je lepšia investícia ako do samého seba? ❤️

Dĺžka trvania: 26 emailov za 26 dní (každý cca 2 minúty)

Zdielaj:
Prihláste sa: