Vedeli ste, že 8,5 z 10 ľudí, ktorí uvidia titulok a obrázok článku na svojom obľúbenom webe, si naň nikdy nekliknú? Že na články z médií klikajú čitatelia 4 krát viac ako na tie od značiek. Tak hovoria júlové štatistiky Strossle, content recommendation nástroja, na vzorke 80 miliónov zobrazení widgetov a 474 miliónov obsahových odporúčaní v nich.

Marketéri čoraz viac využívajú možnosti content marketingu a natívnej reklamy. Často strávia desiatky hodín tvorbou kvalitných článkov a videí, optimalizujú a vychytávajú najmenšie detaily, aby nakoniec vymysleli titulok za 30-60 sekúnd. Pričom práve táto jediná minúta rozhodne o tom, či sa čitateľ dostane ku všetkej tej snahe a energii do článku vloženej.

V digitáli je schopnosť urobiť výborný prvý dojem dôležitejšia než hocikedy predtým. Pripravili sme preto kvíz, ktorý vychádza z najčastejších chýb, ktorým sa zadávatelia nevyhli v 1000+ kampaniach v našej sieti. Tak čo, zvládnete ho bez chyby?

Blahoželáme k dokončeniu kvízu 🙂

Aby to nebolo také jednoduché, správne odpovede sú len všeobecnými odporúčaniami, ako dosiahnuť čo najviac preklikov. V závislosti od typu klienta, kategórie, promovaného obsahu, načasovania kampane a ďalších faktorov sa môžu reálne výsledky líšiť. Dôležité je tiež sledovať, či vysoké CTR aj prinesie kvalitného čitateľa. Preto v ideálnom prípade si všetko merajte a vyhodnocujte, nech sa pri konečnom rozhodovaní môžete oprieť o dáta.

V Strossli si môžete svoje kampane rýchlo a jednoducho tesetovať a optimalizovať, pre dosiahnutie ideálnych výsledkov. Alebo vám s tým pomôžu naši kolegovia. Stačí sa nám ozvať.