Bannerová reklama, či už tá klasická vyskakovacia s malým krížikom v rohu alebo tá nepreskočiteľná pred videom, ktoré si chcete pozrieť, vládne slovenskému internetu. Používateľom zavadzia a zhoršuje zážitok, nuž nikto sa nemôže čudovať, že hľadajú spôsoby, ako si ju zablokovať. A čím viac sa to deje, tým viac marketéri rozmýšľajú, ako im ju natlačiť ?

Nuž a čo takto to celé otočiť? Že by reklama nevyrušovala, ale naopak, pomáhala, inšpirovala, zabávala? Že by si ju sami chceli kliknúť, pozrieť a tak by sa im páčila, že by ju ešte odporučili ďalej svojim rodičom, kamarátom, kolegom, spolužiakom?


Pozrite si náš webinár, v ktorom sa dozviete všetko podstatné o natívnej reklame. Čo to je, ako ju robiť, aké sú dobré, zlé a škaredé príklady. Isto sa inšpirujete aj pobavíte ❤️️

yt_good, bad, ugly

 

Obsah videa:

  • 8:45 – Čo je natívna reklama
  • 10:24 – Druhy natívnej reklamy
  • 23:19 – 8 dôvodov, prečo natívnu reklamu milovať
  • 38:24 – Dobrá, zlá a škaredá natívna reklama
  • 1:03:38 – Záver a zhrnutie

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds