Content marketingová stratégia: krok za krokom

„Musíš vedieť, do ktorého prístavu smeruješ, aby si chytil ten správny vietor, ktorý ťa tam dovedie.“ – Seneca

Aj keď podľa štúdie má content marketing 3x vyššiu návratnosť investícií v porovnaní s plateným vyhľadávaním na Googli, ⅔ marketérom chýba obsahová stratégia úplne, poprípade ju nemajú zdokumentovanú a nosia ju len vo svojej hlave. 

Cieľom tejto publikácie je ukázať, naučiť a na vlastnej koži si vyskúšať pripraviť contentmarketingovú stratégiu takú kvalitnú, že noví zákazníci sa vám len tak pohrnú a tí existujúci budú od vás nakupovať viac.

Vďaka publikácii Content marketingová stratégia: krok za krokom si:

  1. správne stanovíte, odmeriate a vyhodnotíte svoje ciele,
  2. definujete vhodnú cieľovú skupinu,
  3. určíte, o čom tvoriť obsah v náročnom konkurenčnom prostredí,
  4. nastavíte, ako ulahodiť zákazníkom v jednotlivých fázach nákupného procesu.

Všetko je to doplnené praktickými cvičeniami, ktoré po dokončení môžete hneď aj realizovať pre vašu značku či firmu. 

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds