V tejto časti certifikácie sa naučíte pracovať s naším reklamným systémom. Prihláste sa do Marketplace a zoznámte sa s jeho rozhraním. Následne si už môžete pripraviť podklady pre vašu kampaň, nastaviť ju podľa zadania a spustiť. Ak by ste sa na niektorom kroku zasekli, môžete sa k nemu vrátiť v inštrukážnych videách alebo textovom manuále.
Postupujte, prosím, podľa nasledovného zadania:
1. Pripravte si podklady pre plánovanú kampaň:
a. nadpis (maximálne 90 znakov) – zvoľte dva vhodné nadpisy pre danú kampaň (vymyslite vhodné nadpisy s ohľadom na cieľ kampane)
b. obrázok (max 200 kb, nemal by obsahovať žiadny text ani) – zvoľte dva vhodné obrázky pre danú kampaň (vyberte vhodné obrázky s ohľadom na cieľ kampane, môžete použiť napríklad obrázky z free fotobaniek ako pixabay.com, pexels.com, unsplash.com a podobné)
d. URL na stránku, ktorú chcete v kampani podporiť (aj s UTM-parametrom)
2. Vytvorte kampaň v Marketplace:
Vytvorte v kampani štyri kreatívy (skombinujte 2 nadpisy s 2 obrázkami). Každú verziu označte URL s vlastným UTM-parametrom, aby ste si v analytickom nástroji mohli skontrolovať ich výsledky.
3. Na úvodnú testovaciu časť kampane si vyčleňte a na kreatívy nastavte 30% celkového rozpočtu (počtu klikov).
4. Predtým, ako kampaň aktivujete, pošlite mail na kampane@strossle.com s názvom kampane. My následne skontrolujeme základné nastavenie a pošleme prípadné tipy na vylepšenie kampane.
5. Po zapracovaní týchto tipov kampaň aktivujte.
6. Po odbehnutí testovacej časti kampane ju optimalizujte podľa dosiahnutých výsledkov a zostávajúci rozpočet (70% z celkového rozpočtu/počtu klikov) nastavte na 1-2 najúspešnejšie kreatívy.
7. Po skončení kampane napíšte stručnú analýzu jej výsledkov a pošlite ju na kampane@strossle.com (aké výsledky dosiahla kampaň z vášho pohľadu a z akých dôvodov)
V prípade akýchkoľvek otázok sa na nás môžete kedykoľvek obrátiť mailom na adresu kampane@strossle.com.