Ako zistíte, či žijete v jednej veľkej marketingovej bubline? A ako z nej vykuknete?

Prvé pravidlo marketingu hovorí, že my nie sme naši zákazníci. Nemali by sme plánovať podľa vlastných pocitov, lebo sa nám to páči, ale podľa reálnych dát. ⠀ Viete, ktoré zviera je najnebezpečnejšie na svete? Komár. Zabije ročne viac ľudí ako žralok. A napriek tomu,...
Akú cenu majú skúsenosti?

Akú cenu majú skúsenosti?

Aj vy ste už niekedy frflali, že ste zaplatili kreatívcovi veľa peňazí a on potom prišiel s úplne jednoduchým riešením, v duchu „to mohlo napadnúť aj mne“? Krútili ste hlavou, keď si skúsený redaktor vypýtal za článok stovky eur, pritom ho mal hotový za pár hodín?...

Ako sa nezblázniť v predvianočnom zhone. A v živote

Ako sa nezblázniť v predvianočnom zhone. A v živote

Time managment poznáme všetci. Nie každý si s ním ale rozumie. Zažil som vtipnú situáciu. Dvaja šoféri sa v nákupnom centre takmer pobili kvôli parkovaciemu miestu. Vianoce sú tu, sviatok pokoja a lásky 🙂 Vďaka práci mám možnosť komunikovať s ľuďmi po celej Európe....