Ako zistíte, či žijete v jednej veľkej marketingovej bubline? A ako z nej vykuknete?

Prvé pravidlo marketingu hovorí, že my nie sme naši zákazníci. Nemali by sme plánovať podľa vlastných pocitov, lebo sa nám to páči, ale podľa reálnych dát. Viete, ktoré zviera je najnebezpečnejšie na svete? Hroch. Zabije ročne viac ľudí ako žralok. A napriek tomu,...

Akú cenu majú skúsenosti?

Aj vy ste už niekedy frflali, že ste zaplatili kreatívcovi veľa peňazí a on potom prišiel s úplne jednoduchým riešením, v duchu „to mohlo napadnúť aj mne“? Krútili ste hlavou, keď si skúsený redaktor vypýtal za článok stovky eur, pritom ho mal hotový za pár hodín?...

Ako sa nezblázniť v predvianočnom zhone. A v živote

Time managment poznáme všetci. Nie každý si s ním ale rozumie. Zažil som vtipnú situáciu. Dvaja šoféri sa v nákupnom centre takmer pobili kvôli parkovaciemu miestu. Vianoce sú tu, sviatok pokoja a lásky 🙂 Vďaka práci mám možnosť komunikovať s ľuďmi po celej Európe....

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni