Ako zistíte, či žijete v jednej veľkej marketingovej bubline? A ako z nej vykuknete?
Prvé pravidlo marketingu hovorí, že my nie sme naši zákazníci. Nemali by sme plánovať podľa vlastných pocitov, lebo sa nám to páči, ale podľa reálnych dát. ⠀ Viete, ktoré zviera je najnebezpečnejšie na svete? Komár. Zabije ročne viac ľudí ako žralok. A napriek tomu,...
Content marketing nie sú len články a videá: 8 tipov na obsah, ktorý funguje
Slovenskí zadávatelia stále neobjavili potenciál natívneho obsahu. Obsahový marketing a natívna reklama získali za posledné dva roky veľkú obľubu i význam. Stali sa štandardnou, aj keď zatiaľ rozpočtovo malou, súčasťou mnohých media plánov. Popísalo sa veľa článkov,...
Akú cenu majú skúsenosti?
Aj vy ste už niekedy frflali, že ste zaplatili kreatívcovi veľa peňazí a on potom prišiel s úplne jednoduchým riešením, v duchu „to mohlo napadnúť aj mne“? Krútili ste hlavou, keď si skúsený redaktor vypýtal za článok stovky eur, pritom ho mal hotový za pár hodín?...
Natívna reklama, na ktorú sa pozeráme už viac ako 30 rokov
Scéna, ktorá sa zapísala do filmových dejín, je zároveň určite jednou z najdlhšie vysielaných natívnych reklám všetkých čias. Rain Man, štyrmi Oscarmi ovenčený film z roku 1988, je príbehom dvoch odlišných bratov. Autista Ray (Dustin Hoffman) odmietne cestovať s...
Život v obrovskej reality šou: Film, ktorý predpovedal budúcnosť?
Kinotip na víkend - už ste videli Truman Show? Podľa ČSFD i IMDB je v rebríčku najlepších 250 filmov všetkých čias. Hlavný hrdina, Truman Burbank (Jim Carrey), od počatia vyrastá vo filmových ateliéroch. Nevie, že žije v jednej obrovskej reality šou, každý jeho pohyb...
Keď žralok prestane plávať, zomrie. Tak isto firmy, ktoré prestanú inovovať.
Už roky mám uloženú titulku časopisu Forbes z novembra 2007, ktorej hlavným hrdinom je telefón Nokia a jej vtedajší CEO. Firma mala cez 1 miliardu zákazníkov, bola 5. najhodnotnejšou firmou sveta a neohrozene kraľovala vo svojom segmente. Viac ako polovica všetkých...
Ako sa nezblázniť v predvianočnom zhone. A v živote
Time managment poznáme všetci. Nie každý si s ním ale rozumie. Zažil som vtipnú situáciu. Dvaja šoféri sa v nákupnom centre takmer pobili kvôli parkovaciemu miestu. Vianoce sú tu, sviatok pokoja a lásky 🙂 Vďaka práci mám možnosť komunikovať s ľuďmi po celej Európe....
Dokážete vyniknúť? 10 otázok preverí vaše schopnosti písať pútavé titulky
Vedeli ste, že 8,5 z 10 ľudí, ktorí uvidia titulok a obrázok článku na svojom obľúbenom webe, si naň nikdy nekliknú? Že na články z médií klikajú čitatelia 4 krát viac ako na tie od značiek. Tak hovoria júlové štatistiky Strossle, content recommendation nástroja, na...
Prečo je natívna reklama pre slovenský online marketing tým, čím je Batman pre Gotham?
Publisheri i online inzerenti dlhodobo bojujú s adblockmi a bannerovou slepotou. Aké výhody im ponúka natívna reklama a prečo by jej mali venovať pozornosť? Bannerová reklama vládne slovenskému internetu. Podľa výročnej správy IAB Slovakia, až 61% všetkých peňazí išlo...
Šokujúce zistenie: Prečo sú nadpisy tak veľmi dôležité?
Headline a titulná grafika sú rovnako dôležité ako obsah samotný. Videli ste film Také normálne dievča (She´s all that)? Typická americká komédia zo stredoškolského prostredia na motívy My Fair Lady. Miestny idol všetkých dievčat Zack uzavrie so svojimi kamarátmi...
Prečo by mali médiá odmietnuť všetky „darčeky“ od Facebooku
To, čo sa stalo s WhatsAppom, to sa stane aj s médiami používajúcimi Instant Articles. Je to už takmer dva a pol roka, čo Facebook oznámil najväčšiu akvizíciu vo svojej histórii. Za 19 miliárd dolárov kúpil vtedy najpoužívanejšiu instant messaging aplikáciu WhatsApp....