Ako veľmi dokáže pomôcť content marketing vašej značke? (prípadová štúdia Strossle)

Čo si myslíte, má zmysel investovať do tvorby a šírenia kvalitného obsahu? Čo to môže vašej značke priniesť? Za uplynulé roky sa stala tvorba a šírenie kvalitného obsahu stabilnou súčasťou komunikácie firiem. Formy sú rozličné – niekto sa zameriava na tvorbu vlastných...
Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?

Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?

Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Alain Delon bol známy francúzsky herec a lámač ženských sŕdc v 60. rokoch 20. storočia. Keďže bol duchom človek podnikavý, odštartoval svoju vlastnú módnu značku zameranú na mužský segment. V obchodoch po...

Ako Union začal s content marketingom

Ako Union začal s content marketingom

V Unione vytvorili obsah, ktorý pomôže a poradí. Jednou z najväčších výziev poisťovní na Slovensku je rastúca konkurencia a zápas o klienta na malom trhu. Široká ponuka dvíha ceny kampaní vo vyhľadávačoch a návratnosť takýchto investícií je čoraz nižšia. V segmente...

Clickbait vs seriózne titulky

Clickbait vs seriózne titulky

Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...