Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (prípadová štúdia Nissanu)
“So spoluprácou so Strossle sme mimoriadne spokojní. Výsledky hovoria jasne, kampaň nám pozdvihla čísla na vyšší level. Naviac sú to veľmi kompetentní a flexibilní ľudia, s ktorými sa príjemne pracuje.” – tak o tejto kampani povedal Steffen Nederby Høj, marketingový...
Strossle vs sociálne siete: Aký veľký je zásah jednotlivých platforiem?
Takmer každý skúsený online marketér už niekedy inzeroval na Facebooku, poprípade Instagrame. Nech už predávate čokoľvek, od hryzadiel pre malé batoľatá po kosmodisk pre starú mamu, je to taká veľká platforma, že na nej dokážete osloviť takmer akúkoľvek cieľovú...
Obsah, ktorý najlepšie predáva, ale väčšina naň zabúda
Prípadové štúdie sú efektívny nástroj, ktorý mení váhavých okoloidúcich na nakupujúcich zákazníkov. Vykreslia vás ako odborníkov v danej oblasti, ukážu, aké kvalitné produkty a služby predávate. Napriek tomu je ich tak málo. Pekné prípadové štúdie, z anglického case...
Čo sme zistili po 1 000+ kampaniach? A ako z toho môžete vyťažiť?
Prinášame vám video z Festivalu natívnej reklamy (2018), ktorý organizoval, moderoval a zároveň si zaprednášal aj náš Filip, odborník na content marketing a natívnu reklamu. Aké všetky zaujímavosti sme sa dozvedeli po tisícoch kampaniach a kreatívach? Strossle je...
Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?
Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Alain Delon bol známy francúzsky herec a lámač ženských sŕdc v 60. rokoch 20. storočia. Keďže bol duchom človek podnikavý, odštartoval svoju vlastnú módnu značku zameranú na mužský segment. V obchodoch po...
Čitatelia chcú čítať o rodine a vzťahoch, ale publisheri píšu viac o športe
To je výsledok analýzy, ktorá hodnotila obsah publikovaných článkov na európskych weboch. Slovensko medzi nimi nechýbalo. Švédska mediálna spoločnosť Strossle v roku 2017 analyzovala 924 511 publikovaných článkov z európskych médií s cieľom pozorovať potenciálne...
Dokáže natívna kampaň posilniť znalosť značky, ktorú aj tak každý pozná?
Dokáže natívna kampaň posilniť znalosť značky, ktorú aj tak každý pozná?
Ako Union začal s content marketingom
V Unione vytvorili obsah, ktorý pomôže a poradí. Jednou z najväčších výziev poisťovní na Slovensku je rastúca konkurencia a zápas o klienta na malom trhu. Široká ponuka dvíha ceny kampaní vo vyhľadávačoch a návratnosť takýchto investícií je čoraz nižšia. V segmente...
Raiffeisen banka skúša inovatívne online formáty
Banka chce byť v akvizičných kampaniach kreatívna. Získavanie nových zákazníkov vo finančnom sektore je čoraz náročnejšie. Konkurenčný súboj 27 bánk na Slovensku vyhnal ceny za preklik vo vyhľadávačoch nad 2 eurá. V aukčnom nakupovaní sa tak jedná o najdrahšie...
Keď žralok prestane plávať, zomrie. Tak isto firmy, ktoré prestanú inovovať.
Už roky mám uloženú titulku časopisu Forbes z novembra 2007, ktorej hlavným hrdinom je telefón Nokia a jej vtedajší CEO. Firma mala cez 1 miliardu zákazníkov, bola 5. najhodnotnejšou firmou sveta a neohrozene kraľovala vo svojom segmente. Viac ako polovica všetkých...
Za 3 dni toľko objednávok, čo predtým za mesiac
Ak nesplníte klientove predstavy, viac sa vám už neozve O tvorbe článkov na mieru, spolupráci veľkých médií s klientmi a so značkou Ťuli a Ťuli prednášal na Festivale natívnej reklamy Martin Mác, CEO spoločnosti Zoznam, s. r. o. “Naša konkurencia hovorí najmä o...
Čo majú spoločné maratónski bežci s obsahovým marketingom?
Content marketing je ako chodiť do posilňovne. Nikto nečaká, že na druhý deň po tréningu bude mať veľké vyrysované svaly či o 20 kíl menej. Každý vie, že musí pravidelne cvičiť, vhodne sa stravovať, adekvátne regenerovať. A potom, po pár mesiacoch či dokonca rokoch,...