Čo majú spoločné maratónski bežci s obsahovým marketingom?
Content marketing je ako chodiť do posilňovne. Nikto nečaká, že na druhý deň po tréningu bude mať veľké vyrysované svaly či o 20 kíl menej. Každý vie, že musí pravidelne cvičiť, vhodne sa stravovať, adekvátne regenerovať. A potom, po pár mesiacoch či dokonca rokoch,...
Clickbait vs seriózne titulky
Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...
Médiá vs. Facebook: Kto vám dá kvalitnejšieho návštevníka?
Prípadová štúdia, ktorá pre Strossle a Zoznam získala ocenenie “Najlepšia platforma pre natívnu reklamu” na Digiday Media Awards. Sociálne siete majú o nás toľko dát, že dokážu rozhodnúť aj o výsledkoch volieb v USA. Marketéri po celom svete chcú využiť tento...
Ako Topky.sk umelú inteligenciu začali využívať
Technológia analyzuje obsah i používateľa a vyberá relevantný obsah, ktorý sa mu načíta v boxe prispôsobenom dizajnu stránky. Online médiá vedia, že čas, ktorý používatelia strávia na ich webe, je pre ich biznis kľúčovým. Čím dlhšie na webe ostanú, tým viac obsahu...