Najlepšia marketingová rada súčasnosti: Investujte do reklamy viac [detailná analýza]

Celý svet reklamy a komunikácie toľko uvažoval o kríze, hovoril o nej a očakával ju, že nakoniec aj prišla. Čo však očakával málokto, je sila a rýchlosť, akou nás všetkých zastihla. Mnohí ostali zaskočení a nepripravení, bez plánu na horšie dni. A ako to už zvyčajne...

Clickbait vs seriózne titulky

Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni