Dokážete rozoznať najhoršiu a najlepšie klikanú kampaň roka?

V Strossle nám tento rok odbehne 900+ kampaní, 3.000+ kreatív a 4M+ reklamných klikov. Niektoré sa držia našich odporúčaní viac, iné menej. Niektoré sú tak klikanejšie, iné naopak. Tak napríklad je to zvláštne, ale na obrázku vyššie sú príklady najklikanejšej a...

Clickbait vs seriózne titulky

Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni