Nepárne čísla v nadpisoch: Naozaj majú vyššie CTR? Výsledok štúdie vás prekvapí

Mnohí copywriteri a marketingoví experti radia používať v nadpisoch nepárne čísla, lebo dosahujú o 20% vyššie CTR. Avšak toto tvrdenie vyvoláva otázky. Preto sme otestovali 110 reklám s číslami v nadpisoch. Výsledky sú zaujímavé. Štúdia vyvoláva otázniky Radu odporúča...

Clickbait vs seriózne titulky

Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni