Ako vďaka Strossle stúpol konverzný pomer kampane o 15 %? [prípadová štúdia Alfa Romeo]
Automobilka Alfa Romeo už dlhé roky priťahuje zákazníkov zaujímavým dizajnom áut aj ich výborným jazdným prejavom. Väčšina Slovákov však pri výbere auta zvažuje najprv modely japonských, nemeckých, či kórejských značiek a vozidlá talianskej výroby zostávajú v úzadí....
Ako kampaň v Strossle podporila návštevnosť stránky Baumit [prípadová štúdia]
Výroba a predaj stavebných materiálov je oblasť, v ktorej je snaha o digitalizáciu zo strany spotrebiteľov častokrát vnímaná ako nepotrebná. Prístup zákazníka je v tomto segmente vo väčšine prípadov konzervatívny. Veľa skúseností s tým má aj spoločnosť Baumit – jedna...
Využil Strossle a jedinou kampaňou zarobil 22.000 Eur (B2B prípadová štúdia)
Získať si dôveru a lojálneho zákazníka je náročné. Špeciálne to platí v odvetví poradenských služieb, kde je ťažké ukázať detail a kvalitu produktu, ktorý ešte nepozná. Na trhu je tiež veľa „poradcov” a oddeliť skutočnú kvalitu od lacného pozlátka je pre laika...
Ako veľmi dokáže pomôcť content marketing vašej značke? (prípadová štúdia Strossle)
Čo si myslíte, má zmysel investovať do tvorby a šírenia kvalitného obsahu? Čo to môže vašej značke priniesť? Za uplynulé roky sa stala tvorba a šírenie kvalitného obsahu stabilnou súčasťou komunikácie firiem. Formy sú rozličné – niekto sa zameriava na tvorbu vlastných...
Viac zákazníkov vďaka odporúčaniam v médiách (prípadová štúdia UPC)
UPC Broadband Slovakia je jeden z najväčších poskytovateľov telekomunikačných služieb na Slovensku. Ich televízne, internetové a telefónne služby využíva cez 600.000 zákazníkov vo viac ako 60 mestách a obciach na Slovensku. Tie sa pravidelne vylepšujú, čo sa odráža...
Zvýšenie povedomia a splnenie konverzných cieľov: Natívna reklama to dokáže
S inkontinenciou alebo tiež so samovoľným únikom moču sa počas svojho života stretne každá tretia žena. Presný údaj o prevalencii inkontinencie v populácii neexistuje, pretože aj napriek snahe mnohých odborníkov je táto téma aj v 21. storočí veľkým tabu. Mnohé ženy,...
Využitie modelu See Think Do Care v kampaniach cez Strossle
Tak, ako celá natívna reklama, aj Strossle sa ako distribučný nástroj neprestajne vyvíja. Investícia do natívnej reklamy už dávno nie je limitovaná len na promovanie obsahu na stránke. Prostredníctvom natívnej reklamy toho viete odprezentovať oveľa viac, ako si...
Ako môže natívna reklama pomôcť e-shopom? Prípadová štúdia ELNINO.CZ a Strossle
„Výsledok nás milo prekvapil z pohľadu na kvalitu trafficu (noví návštevníci, počet navštívených podstránok a bounce rate) a kampaň nám navyše priniesla aj priame a asistované konverzie, ktoré neboli jej primárnym cieľom,“ povedal okrem iného o našej spolupráci Michal...
Nepárne čísla v nadpisoch: Naozaj majú vyššie CTR? Výsledok štúdie vás prekvapí
Mnohí copywriteri a marketingoví experti radia používať v nadpisoch nepárne čísla, lebo dosahujú o 20% vyššie CTR. Avšak toto tvrdenie vyvoláva otázky. Preto sme otestovali 110 reklám s číslami v nadpisoch. Výsledky sú zaujímavé. Štúdia vyvoláva otázniky Radu odporúča...
Najlepšia marketingová rada súčasnosti: Investujte do reklamy viac [detailná analýza]
Celý svet reklamy a komunikácie toľko uvažoval o kríze, hovoril o nej a očakával ju, až nakoniec prišla. Ale aj tak mnohí ostali zaskočení a nepripravení, bez plánu na horšie dni. A ako to už zvyčajne býva, keď človek nemá premyslené, čo bude robiť, v kritickej...
Dokážete rozoznať najhoršiu a najlepšie klikanú kampaň roka?
V Strossle nám tento rok odbehne 900+ kampaní, 3.000+ kreatív a 4M+ reklamných klikov. Niektoré sa držia našich odporúčaní viac, iné menej. Niektoré sú tak klikanejšie, iné naopak. Tak napríklad je to zvláštne, ale na obrázku vyššie sú príklady najklikanejšej a...
Ako Max Sport zvýšil svoje povedomie vďaka spolupráci s influencerom
Príťažlivá Slovenka si spoluprácu s Max Sport od začiatku užívala. Spoločnosť Max Sport patrí medzi lídrov slovenského trhu s funkčnými potravinami. Predáva proteínové, cereálne aj raw tyčinky, cestoviny a nápoje so zvýšeným podielom bielkovín. Jednoducho dobroty...