Vyberte stranu

Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (prípadová štúdia Nissanu)

Prípadová štúdia Nissanu, ktorý využil pre kampaň na nový Qashqai Strossle platformu. Nissan patrí medzi celosvetovo uznávaných výrobcov áut. Japonská automobilka je na trhu už úctyhodných 108 rokov, v roku 1999 sa pripojila k francúzskemu Renaultu. Celkovo v jej...

Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?

Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Alain Delon bol známy francúzsky herec a lámač ženských sŕdc v 60. rokoch 20. storočia. Keďže bol duchom človek podnikavý, odštartoval svoju vlastnú módnu značku zameranú na mužský segment. V obchodoch po...

Clickbait vs seriózne titulky

Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...