Dokážete rozoznať najhoršiu a najlepšie klikanú kampaň roka?

V Strossle nám tento rok odbehne 900+ kampaní, 3.000+ kreatív a 4M+ reklamných klikov. Niektoré sa držia našich odporúčaní viac, iné menej. Niektoré sú tak klikanejšie, iné naopak. Tak napríklad je to zvláštne, ale na obrázku vyššie sú príklady najklikanejšej a...

Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?

Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Alain Delon bol známy francúzsky herec a lámač ženských sŕdc v 60. rokoch 20. storočia. Keďže bol duchom človek podnikavý, odštartoval svoju vlastnú módnu značku zameranú na mužský segment. V obchodoch po...

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni