Vyberte stranu

Obsah, ktorý najlepšie predáva, ale väčšina naň zabúda

Prípadové štúdie sú efektívny nástroj, ktorý mení váhavých okoloidúcich na nakupujúcich zákazníkov. Vykreslia vás ako odborníkov v danej oblasti, ukážu, aké kvalitné produkty a služby predávate. Napriek tomu je ich tak málo. Pekné prípadové štúdie, z anglického case...

Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?

Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Alain Delon bol známy francúzsky herec a lámač ženských sŕdc v 60. rokoch 20. storočia. Keďže bol duchom človek podnikavý, odštartoval svoju vlastnú módnu značku zameranú na mužský segment. V obchodoch po...

Clickbait vs seriózne titulky

Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...