Zamestnanci = najhodnotnejší „majetok“, ktorý firmy majú
Poviem vám smutný, ale pravdivý príbeh. ⠀Pozval nás klient na veľkú párty. V centre mesta, v drahom podniku, spievali tam drahí speváci, veľké stoly sa prehýbali pod steakami pre stovky hostí. Toľko ľudí tam bolo pozvaných, že keď niektorí nemohli, ich kolegovia si...
Ako sa nenaháňať za číslami, čo je vo firme najdôležitejšie a ako nevyhorieť?
Poučte sa z failov nášho CEO Filipa Kunu ⠀Nie nadarmo sa hovorí, že človek sa najlepšie učí z vlastných chýb. Netreba ich preto brať ako prehru, ale ako príležitosť na zlepšenie. No a čo je efektívnejšie, ako učiť sa z failov iných úspešných ľudí? Aj o tom je podcast...
Štyri roky tvorím každý deň kvalitný obsah. Týchto 7 zistení pomôže aj vášmu biznisu ?
Len si predstavte, že by vám niekto svoje skúsenosti získané ťažko a draho za celé roky spísal v prehľadnej forme do jedného článku. Aj s poučeniami a tipmi, ako to môžete hneď aj implementovať do svojho biznisu. Tak presne to je cieľom tohto článku. Verím, že si ho...
Sú zľavy naozaj výhodným marketingovým ťahom?
So zľavami sa pravidelne stretávame v rôznych obchodoch. Na prvý pohľad môže takéto zníženie ceny s cieľom lákania na nákup vyzerať neškodne. Obchodník predá viac tovaru alebo služieb, získa nových zákazníkov a zákazníci ušetria. To, čo vám možno pripadá ako win-win...
Ako písať články, aby si ľudia klikali a čítali (a nakupovali?)
Obsahový marketing a natívna reklama sú horúcou témou. Každý deň nám vyskakujú rozličné infografiky o tom, ako čoraz viac klientov smeruje svoje zdroje a pozornosť práve do tvorby a distribúcie obsahu a ako sa im to opláca. Trendy nasledujú aj domáce firmy a na...
Nebuď reklama, buď show: Top trendy v content marketingu a natívnej reklame
Hovorí sa, že nešťastie jedného býva šťastím druhého. Preto aj keď väčšina ľudí na Slovensku nebude na rok 2020 spomínať v najlepšom, obsahový marketing a natívna reklama lepšie obdobie ešte nezažili. Hádam to nie je iba moja vlastná bublina keď poviem, že content...
Myslíte si, že váš produkt nie je dosť sexy? Tak skúste predávať traktory
Marketing bol v minulosti rovnako dôležitý ako dnes. Firmy síce nemali toľko možností alebo technológií, no dokázali pracovať aj s málom. Stačilo, ak mal aspoň jeden zamestnanec dobrý nápad. Keď sa pozrieme do histórie, môžeme si všimnúť množstvo zaujímavých...
Využil Strossle a jedinou kampaňou zarobil 22.000 Eur (B2B prípadová štúdia)
Získať si dôveru a lojálneho zákazníka je náročné. Špeciálne to platí v odvetví poradenských služieb, kde je ťažké ukázať detail a kvalitu produktu, ktorý ešte nepozná. Na trhu je tiež veľa „poradcov” a oddeliť skutočnú kvalitu od lacného pozlátka je pre laika...
Efektívny nástroj, vďaka ktorému vás zákazníci objavia
Už sme si vysvetlili, prečo je tak dôležité drvivú väčšinu času a peňazí investovať do distribúcie obsahu. Z finančného pohľadu je logické, že čím ľudí vašu cieľovú stránku, text alebo video uvidí, tým viac sa rozloží fixný náklad potrebný na ich vytvorenie. Z...
Content je king. Distribúcia je King Kong.
Viete si predstaviť, že by ste si vytvorili krásny hodnotný produktový katalóg, vytlačený na drahom kriedovom papieri, položili na stôl a čakali, kým prídu ľudia z ulice zobrať si ho? S rozmachom internetu nastala doba, v ktorej je jednou z najhodnotnejších vecí...
Produktové popisky: Ten najdôležitejší obsah. Všetko ostatné je sekundárne
Predávate cez internet a uvažujete, ako zakomponovať content marketing do svojej komunikačnej stratégie? Chceli by ste začať, tvoriť nejaký pekný obsah, ale neviete, kde? Mať najprv vlastný magazín, blog, youtube kanál, alebo si radšej podchytiť sociálne médiá? Nič z...
Ako veľmi dokáže pomôcť content marketing vašej značke? (prípadová štúdia Strossle)
Čo si myslíte, má zmysel investovať do tvorby a šírenia kvalitného obsahu? Čo to môže vašej značke priniesť? Za uplynulé roky sa stala tvorba a šírenie kvalitného obsahu stabilnou súčasťou komunikácie firiem. Formy sú rozličné – niekto sa zameriava na tvorbu vlastných...