Ako veľmi dokáže pomôcť content marketing vašej značke? (prípadová štúdia Strossle)

Čo si myslíte, má zmysel investovať do tvorby a šírenia kvalitného obsahu? Čo to môže vašej značke priniesť? Za uplynulé roky sa stala tvorba a šírenie kvalitného obsahu stabilnou súčasťou komunikácie firiem. Formy sú rozličné – niekto sa zameriava na tvorbu vlastných...
Čo je natívna reklama a ako funguje? [+ ukážky]

Čo je natívna reklama a ako funguje? [+ ukážky]

Vydavatelia i online inzerenti dlhodobo bojujú s adblockmi a bannerovou slepotou. Skúšajú nové formáty reklamy, ktoré ponúkajú lepší výkon a majú perspektívu dlhodobo funkčného obchodného modelu. Medzi nimi je aj natívna reklama ponúkajúca veľmi efektívnu formu...

Akú cenu majú skúsenosti?

Akú cenu majú skúsenosti?

Aj vy ste už niekedy frflali, že ste zaplatili kreatívcovi veľa peňazí a on potom prišiel s úplne jednoduchým riešením, v duchu „to mohlo napadnúť aj mne“? Krútili ste hlavou, keď si skúsený redaktor vypýtal za článok stovky eur, pritom ho mal hotový za pár hodín?...

Ako efektívne šíriť váš obsah? [+ príklady]

Ako efektívne šíriť váš obsah? [+ príklady]

Možností, ako komunikovať váš obsah správnym cieľovým skupinám, je veľa. Na trhu sa už roky využíva tzv. OSEP model (alebo tiež aj PESO), ktorý rozdeľuje kanály na také, ktoré značky vlastnia (Owned), fungujú vďaka zdieľaniu používateľmi (Shared), ktoré sú získané...

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli....