Ako zistíte, či žijete v jednej veľkej marketingovej bubline? A ako z nej vykuknete?

Prvé pravidlo marketingu hovorí, že my nie sme naši zákazníci. Nemali by sme plánovať podľa vlastných pocitov, lebo sa nám to páči, ale podľa reálnych dát. Viete, ktoré zviera je najnebezpečnejšie na svete? Hroch. Zabije ročne viac ľudí ako žralok. A napriek tomu,...

Čo má pre publisherov hodnotu zlata?

Pár vecí, čo online médiá čaká a neminie. Spôsob, akým ľudia konzumujú obsah na internete, sa mení dramatickou rýchlosťou. Preč sú časy, keď bolo webov i obsahu málo,  konzumáciu kontrolovali gate-keeperi vo veľkých vydavateľských domoch a keď internet i počítače boli...

Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?

Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Alain Delon bol známy francúzsky herec a lámač ženských sŕdc v 60. rokoch 20. storočia. Keďže bol duchom človek podnikavý, odštartoval svoju vlastnú módnu značku zameranú na mužský segment. V obchodoch po...

Čo je to natívna reklama?

Budúcnosť reklamy je native.  Čo je to natívna reklama a ako funguje? Na čo je dobrý obsah a ako si pomocou neho budovať vzťah so zákazníkmi. Všetko pekne zhrnuté vo videu, hor sa do pozerania 🙂   Máte aj Vy pekný obsah a potrebujete ho dostať...

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni