Vyberte stranu

Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (prípadová štúdia Nissanu)

Prípadová štúdia Nissanu, ktorý využil pre kampaň na nový Qashqai Strossle platformu. Nissan patrí medzi celosvetovo uznávaných výrobcov áut. Japonská automobilka je na trhu už úctyhodných 108 rokov, v roku 1999 sa pripojila k francúzskemu Renaultu. Celkovo v jej...

Prečo by sa médiá mali zbaviť reklamy na chudnutie?

Reklama sľubujúca zázraky na počkanie je pre online médiá veľmi výnosná. Napriek tomu by sa jej médiá mali vyhnúť veľkým oblúkom. Zoznámte sa s Jankom. Pracuje ako robotník v závode na výrobu áut. Aj keď je to človek jednoduchý, je zodpovedný, pracovitý a svojej...

Ako sa nezblázniť v predvianočnom zhone. A v živote

Time managment poznáme všetci. Nie každý si s ním ale rozumie. Zažil som vtipnú situáciu. Dvaja šoféri sa v nákupnom centre takmer pobili kvôli parkovaciemu miestu. Vianoce sú tu, sviatok pokoja a lásky 🙂 Vďaka práci mám možnosť komunikovať s ľuďmi po celej Európe....