Vyberte stranu

Ako Max Sport zvýšil svoje povedomie vďaka spolupráci s influencerom

Príťažlivá Slovenka si spoluprácu s Max Sport od začiatku užívala. Spoločnosť Max Sport patrí medzi lídrov slovenského trhu s funkčnými potravinami. Predáva proteínové, cereálne aj raw tyčinky, cestoviny a nápoje so zvýšeným podielom bielkovín. Jednoducho dobroty...

Čo má pre publisherov hodnotu zlata?

Pár vecí, čo online médiá čaká a neminie. Spôsob, akým ľudia konzumujú obsah na internete, sa mení dramatickou rýchlosťou. Preč sú časy, keď bolo webov i obsahu málo,  konzumáciu kontrolovali gate-keeperi vo veľkých vydavateľských domoch a keď internet i počítače boli...

Prečo Alain Delon tvorí vlastný online magazín?

Prípadová štúdia prepojenia online a offline pre módnu značku. Alain Delon bol známy francúzsky herec a lámač ženských sŕdc v 60. rokoch 20. storočia. Keďže bol duchom človek podnikavý, odštartoval svoju vlastnú módnu značku zameranú na mužský segment. V obchodoch po...

Čo je to natívna reklama?

Budúcnosť reklamy je native.  Čo je to natívna reklama a ako funguje? Na čo je dobrý obsah a ako si pomocou neho budovať vzťah so zákazníkmi. Všetko pekne zhrnuté vo videu, hor sa do pozerania 🙂   Máte aj Vy pekný obsah a potrebujete ho dostať...

Prečo by sa médiá mali zbaviť reklamy na chudnutie?

Reklama sľubujúca zázraky na počkanie je pre online médiá veľmi výnosná. Napriek tomu by sa jej médiá mali vyhnúť veľkým oblúkom. Zoznámte sa s Jankom. Pracuje ako robotník v závode na výrobu áut. Aj keď je to človek jednoduchý, je zodpovedný, pracovitý a svojej...