Buďte Outside of the Box so Strossle [Nový Overlay formát]
Odporúčacie okná Strossle sú súčasťou viac ako 100 slovenských médií s dosahom až na 80 % slovenskej populácie v priestore online. Ak chcete inzerovať prostredníctvom našej natívnej reklamnej siete, potom pre vás ako zadávateľa bude spolupráca veľmi jednoduchá....
Využitie modelu See Think Do Care v kampaniach cez Strossle
Tak, ako celá natívna reklama, aj Strossle sa ako distribučný nástroj neprestajne vyvíja. Investícia do natívnej reklamy už dávno nie je limitovaná len na promovanie obsahu na stránke. Prostredníctvom natívnej reklamy toho viete odprezentovať oveľa viac, ako si...
Ako funguje B2B marketing na Slovensku? (podcast)
Predávate iným firemným zákazníkom a hodilo by sa vám viac dopytov a klientov? Tvorbou a šírením kvalitného obsahu môžete svoj vlastný B2B marketing nakopnúť na nový level. Aj tak by sa dal jednou vetou opísať rozhovor, v ktorom Veronika z Ecommerce Bridge vyspovedala...
Čo je natívna reklama a ako funguje? [+ ukážky]
Vydavatelia i online inzerenti dlhodobo bojujú s adblockmi a bannerovou slepotou. Skúšajú nové formáty reklamy, ktoré ponúkajú lepší výkon a majú perspektívu dlhodobo funkčného obchodného modelu. Medzi nimi je aj natívna reklama ponúkajúca veľmi efektívnu formu...
Ako Max Sport zvýšil svoje povedomie vďaka spolupráci s influencerom
Príťažlivá Slovenka si spoluprácu s Max Sport od začiatku užívala. Spoločnosť Max Sport patrí medzi lídrov slovenského trhu s funkčnými potravinami. Predáva proteínové, cereálne aj raw tyčinky, cestoviny a nápoje so zvýšeným podielom bielkovín. Jednoducho dobroty...
Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (prípadová štúdia Nissanu)
“So spoluprácou so Strossle sme mimoriadne spokojní. Výsledky hovoria jasne, kampaň nám pozdvihla čísla na vyšší level. Naviac sú to veľmi kompetentní a flexibilní ľudia, s ktorými sa príjemne pracuje.” – tak o tejto kampani povedal Steffen Nederby Høj, marketingový...
Strossle vs sociálne siete: Aký veľký je zásah jednotlivých platforiem?
Takmer každý skúsený online marketér už niekedy inzeroval na Facebooku, poprípade Instagrame. Nech už predávate čokoľvek, od hryzadiel pre malé batoľatá po kosmodisk pre starú mamu, je to taká veľká platforma, že na nej dokážete osloviť takmer akúkoľvek cieľovú...
Neviete, o čom by mal byť váš content marketing? Tak skúste predávať pneumatiky
Poznáte jeden z najslávnejších príbehov obsahového marketingu všetkých čias? Dve kvízové otázky na začiatok: Uhádne niekto, čo má spoločné Michelin, výrobca pneumatík, s obsahovým marketingom? Viete, kto je Bernard Loiseau? Vyhrali tí, ktorí si tipli, že nasledujúce...
5 tipov, vďaka ktorým výrobca piva vytvoril jednu z najpredávanejších kníh všetkých čias
Tušili ste, že Guinnessova kniha rekordov je jeden z najzaujímavejších content marketingových príbehov vôbec? Všetci ju poznáme, ale málokto tuší, že za ňou stojí (a dlhé desaťročia riadil jej rozvoj) írsky pivovar Guinness. Celý príbeh sa pritom začal nevinnou...
Aj vy neznášate čakanie? Ako vďaka obsahu peniaze ušetríte a zákazníkov potešíte
Na obsahový marketing sa mnohí pozerajú ako na výborný spôsob získania nových zákazníkov či zvýšenia tržieb od tých existujúcich. Zarobiť peniaze pre firmu viete však aj naopak – že ušetríte náklady. Do auta mojej svokry nabúralo iné auto. Vystresovaná, v cudzej...
Moderný redizajn: Ako vytvoríte web, ktorý poteší kolegov aj návštevníkov?
Facebook pochopil, že redizajn nie je jednorazový projekt. Máte poradu vo firme a horlivo diskutujete o návrhoch nového webu, ktoré vám pripravil grafik. Či je krajšia zelená alebo červená verzia. Či by mali byť použité dva stĺpce alebo tri. Či hore dáme jeden veľký...
Ako fungujú odporúčacie okná Strossle?
Strossle je reklamná platforma, ktorá pomocou odporúčacích okien dokáže šíriť reklamu. Takáto reklama neruší návštevníkov, je odolná voči adblockom a umiestnená na prémiových slovenských médiách. Pozrite si názorné ukážky a spolupráce s...