Prečo je lepšie za čitateľov platiť než robiť SEO?
A prečo sa nespoliehať na algoritmy? Tvoriť obsah iba pre vyhľadávače je premárnená príležitosť. Platená distribúcia obsahu má nesporné množstvo výhod oproti tej organickej a je to efektívna cesta, ako šíriť obsah.
5 top content marketing tipov pre tie najlepšie politické kampane
Počas volieb v roku 2020 inzerovalo prostredníctvom Strossle jedenásť politických strán, ktorým sme dodali 41,6 miliónov videných reklám a 208-tisíc klikov. Vďaka tomu máme množstvo skúseností nielen z komerčného, ale aj politického sveta. Zistili sme, čo fungovalo...
Naše novinky a zistenia za uplynulý rok
Vitajte všetci, ktorých zaujíma, čo nové má Strossle pripravené na rok 2022. Dajte nám 7 minút a dozviete sa všetko potrebné, ako môže vaša komunikácia v našej sieti fungovať lepšie a efektívnejšie. V tejto prezentácii sa zameriame na naše novinky a zistenia za...
Ako kampaň v Strossle podporila návštevnosť stránky Baumit [prípadová štúdia]
Výroba a predaj stavebných materiálov je oblasť, v ktorej je snaha o digitalizáciu zo strany spotrebiteľov častokrát vnímaná ako nepotrebná. Prístup zákazníka je v tomto segmente vo väčšine prípadov konzervatívny. Veľa skúseností s tým má aj spoločnosť Baumit – jedna...
Štyri roky tvorím každý deň kvalitný obsah. Týchto 7 zistení pomôže aj vášmu biznisu ?
Len si predstavte, že by vám niekto svoje skúsenosti získané ťažko a draho za celé roky spísal v prehľadnej forme do jedného článku. Aj s poučeniami a tipmi, ako to môžete hneď aj implementovať do svojho biznisu. Tak presne to je cieľom tohto článku. Verím, že si ho...
Ako písať články, aby si ľudia klikali a čítali (a nakupovali?)
Obsahový marketing a natívna reklama sú horúcou témou. Každý deň nám vyskakujú rozličné infografiky o tom, ako čoraz viac klientov smeruje svoje zdroje a pozornosť práve do tvorby a distribúcie obsahu a ako sa im to opláca. Trendy nasledujú aj domáce firmy a na...
Nebuď reklama, buď show: Top trendy v content marketingu a natívnej reklame
Hovorí sa, že nešťastie jedného býva šťastím druhého. Preto aj keď väčšina ľudí na Slovensku nebude na rok 2020 spomínať v najlepšom, obsahový marketing a natívna reklama lepšie obdobie ešte nezažili. Hádam to nie je iba moja vlastná bublina keď poviem, že content...
Efektívny nástroj, vďaka ktorému vás zákazníci objavia
Už sme si vysvetlili, prečo je tak dôležité drvivú väčšinu času a peňazí investovať do distribúcie obsahu. Z finančného pohľadu je logické, že čím ľudí vašu cieľovú stránku, text alebo video uvidí, tým viac sa rozloží fixný náklad potrebný na ich vytvorenie. Z...
Ako veľmi dokáže pomôcť content marketing vašej značke? (prípadová štúdia Strossle)
Čo si myslíte, má zmysel investovať do tvorby a šírenia kvalitného obsahu? Čo to môže vašej značke priniesť? Za uplynulé roky sa stala tvorba a šírenie kvalitného obsahu stabilnou súčasťou komunikácie firiem. Formy sú rozličné – niekto sa zameriava na tvorbu vlastných...
Viac zákazníkov vďaka odporúčaniam v médiách (prípadová štúdia UPC)
UPC Broadband Slovakia je jeden z najväčších poskytovateľov telekomunikačných služieb na Slovensku. Ich televízne, internetové a telefónne služby využíva cez 600.000 zákazníkov vo viac ako 60 mestách a obciach na Slovensku. Tie sa pravidelne vylepšujú, čo sa odráža...
Ako dostanete svoju reklamu na 100+ top slovenských webov za menej ako 15 minút?
Máte nový produkt, peknú recenziu, súťaž, dôležité oznámenie, alebo iný kvalitný obsah? Super. ⠀A teraz ako ho dostanete k vhodnej cieľovej skupine práve v momente, keď sa vám to hodí? Strossle sú odporúčacie okná, ktoré sa zobrazujú používateľom veľkých slovenských...
Zvýšenie povedomia a splnenie konverzných cieľov: Natívna reklama to dokáže
S inkontinenciou alebo tiež so samovoľným únikom moču sa počas svojho života stretne každá tretia žena. Presný údaj o prevalencii inkontinencie v populácii neexistuje, pretože aj napriek snahe mnohých odborníkov je táto téma aj v 21. storočí veľkým tabu. Mnohé ženy,...