Vyberte stranu

Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (prípadová štúdia Nissanu)

Prípadová štúdia Nissanu, ktorý využil pre kampaň na nový Qashqai Strossle platformu. Nissan patrí medzi celosvetovo uznávaných výrobcov áut. Japonská automobilka je na trhu už úctyhodných 108 rokov, v roku 1999 sa pripojila k francúzskemu Renaultu. Celkovo v jej...

Super letná akcia!

Vy máte obsah, my nájdeme čitateľov ♥ a počas leta zamakáme na tom ešte viac 🙂 Využite preto našu akciu +20 % klikov navyše. Kúpte si u nás napríklad 5000 klikov a dostanete krásnych 1000 klikov ako bonus. Akcia trvá od 1.7. 2019 – 31.8. 2019. Neváhajte a dohodnite...

Čo je to natívna reklama?

Budúcnosť reklamy je native.  Čo je to natívna reklama a ako funguje? Na čo je dobrý obsah a ako si pomocou neho budovať vzťah so zákazníkmi. Všetko pekne zhrnuté vo videu, hor sa do pozerania 🙂   Máte aj Vy pekný obsah a potrebujete ho dostať...

Clickbait vs seriózne titulky

Posledný rok pravidelne vydávame mesačný prehľad najklikanejších kampaní známych značiek inzerujúcich v sieti Strossle. Všetkých, ktorí využívajú obsahový marketing, alebo sa ešte len chystajú, sa tak snažíme inšpirovať, aby vytvárali kvalitné a klikateľné titulky a...