Vyberte stranu

Digitálne zručnosti: Sústrediť sa na jedno, alebo radšej vedieť zo všetkého trochu?

Aj vy dávate klientom fullservis – generujete nápady, tvoríte grafiku, copywriting, nahadzujete PPC, spravujete social media, youtube, influencerov...? Robíte chybu. Nižšie nájdete „prehľadný“ zoznam všetkých možných nástrojov a technológií, ktoré môžete vo svojom...

Čo má pre publisherov hodnotu zlata?

Pár vecí, čo online médiá čaká a neminie. Spôsob, akým ľudia konzumujú obsah na internete, sa mení dramatickou rýchlosťou. Preč sú časy, keď bolo webov i obsahu málo,  konzumáciu kontrolovali gate-keeperi vo veľkých vydavateľských domoch a keď internet i počítače boli...

Čo je to natívna reklama?

Budúcnosť reklamy je native.  Čo je to natívna reklama a ako funguje? Na čo je dobrý obsah a ako si pomocou neho budovať vzťah so zákazníkmi. Všetko pekne zhrnuté vo videu, hor sa do pozerania 🙂   Máte aj Vy pekný obsah a potrebujete ho dostať...

Prečo by sa médiá mali zbaviť reklamy na chudnutie?

Reklama sľubujúca zázraky na počkanie je pre online médiá veľmi výnosná. Napriek tomu by sa jej médiá mali vyhnúť veľkým oblúkom. Zoznámte sa s Jankom. Pracuje ako robotník v závode na výrobu áut. Aj keď je to človek jednoduchý, je zodpovedný, pracovitý a svojej...