Prečo je lepšie za čitateľov platiť než robiť SEO?
A prečo sa nespoliehať na algoritmy? Tvoriť obsah iba pre vyhľadávače je premárnená príležitosť. Platená distribúcia obsahu má nesporné množstvo výhod oproti tej organickej a je to efektívna cesta, ako šíriť obsah.
Ako vás zoberú do práce vašich snov? [10 krokový meganávod]
Aj keď nie som profesionálny HR špecialista, za tie roky na rozličných vedúcich pozíciách mi prešli rukami už tisíce životopisov, na pohovoroch som mal stovky kandidátov. Haluz je, že vidím uchádzačov, ako stále opakujú tie isté chyby. Často úplne zbytočné, ale tí...
Content marketing je o náhode. Neviete, čo bude mega úspech a čo prepadák. Preto tvorte veľa a často
Máme pre vás dilemu: Publikovať radšej občas, ale kvalitne; alebo často a menej kvalitne? Čo myslíte, že je lepšie? Ktoré by ste si vybrali vy? Možno sa vám to nebude páčiť, ale obsahový marketing do veľkej miery považujem za náhodu. Napíšte 10 článkov, natočte 10...
5 top content marketing tipov pre tie najlepšie politické kampane
Počas volieb v roku 2020 inzerovalo prostredníctvom Strossle jedenásť politických strán, ktorým sme dodali 41,6 miliónov videných reklám a 208-tisíc klikov. Vďaka tomu máme množstvo skúseností nielen z komerčného, ale aj politického sveta. Zistili sme, čo fungovalo...
Firmy, ktoré svoj obsah spoplatnili a uspeli
Hovorí sa, že risk je zisk. Ale iba vtedy, keď vyjdeme z komfortnej zóny a vyskúšame niečo nové, môžeme dosiahnuť všetky stanovené ciele. Inšpiráciou nám môžu byť mnohé známe osobnosti či dokonca firmy, ktoré spravili krok do neznáma a aj napriek vysokému riziku sa im...
Naše novinky a zistenia za uplynulý rok
Vitajte všetci, ktorých zaujíma, čo nové má Strossle pripravené na rok 2022. Dajte nám 7 minút a dozviete sa všetko potrebné, ako môže vaša komunikácia v našej sieti fungovať lepšie a efektívnejšie. V tejto prezentácii sa zameriame na naše novinky a zistenia za...
Poznáte najväčšie nebezpečenstvo výkonnostných kampaní?
Hádam najdôležitejším grafom vo svete marketingu za uplynulých 10 rokov je ten o fungovaní krátkodobých (predajných) a dlhodobých (imidžových) kampaní. Dvaja konzultanti, Field a Binet, skúmali takmer 1000 prác od 700 značiek v 80 kategóriách prihlásených do IPA...
10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať
Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli. 1....
Ako vďaka Strossle stúpol konverzný pomer kampane o 15 %? [prípadová štúdia Alfa Romeo]
Automobilka Alfa Romeo už dlhé roky priťahuje zákazníkov zaujímavým dizajnom áut aj ich výborným jazdným prejavom. Väčšina Slovákov však pri výbere auta zvažuje najprv modely japonských, nemeckých, či kórejských značiek a vozidlá talianskej výroby zostávajú v úzadí....
Content marketing nie sú len články a videá: 8 tipov na obsah, ktorý funguje
Slovenskí zadávatelia stále neobjavili potenciál natívneho obsahu. Obsahový marketing a natívna reklama získali za posledné dva roky veľkú obľubu i význam. Stali sa štandardnou, aj keď zatiaľ rozpočtovo malou, súčasťou mnohých media plánov. Popísalo sa veľa článkov,...
Ako kampaň v Strossle podporila návštevnosť stránky Baumit [prípadová štúdia]
Výroba a predaj stavebných materiálov je oblasť, v ktorej je snaha o digitalizáciu zo strany spotrebiteľov častokrát vnímaná ako nepotrebná. Prístup zákazníka je v tomto segmente vo väčšine prípadov konzervatívny. Veľa skúseností s tým má aj spoločnosť Baumit – jedna...
Zamestnanci = najhodnotnejší „majetok“, ktorý firmy majú
Poviem vám smutný, ale pravdivý príbeh. ⠀Pozval nás klient na veľkú párty. V centre mesta, v drahom podniku, spievali tam drahí speváci, veľké stoly sa prehýbali pod steakami pre stovky hostí. Toľko ľudí tam bolo pozvaných, že keď niektorí nemohli, ich kolegovia si...