Content marketing je o náhode. Neviete, čo bude mega úspech a čo prepadák. Preto tvorte veľa a často

Máme pre vás dilemu: Publikovať radšej občas, ale kvalitne; alebo často a menej kvalitne? Čo myslíte, že je lepšie? Ktoré by ste si vybrali vy? Možno sa vám to nebude páčiť, ale obsahový marketing do veľkej miery považujem za náhodu. Napíšte 10 článkov, natočte 10...
Firmy, ktoré svoj obsah spoplatnili a uspeli

Firmy, ktoré svoj obsah spoplatnili a uspeli

Hovorí sa, že risk je zisk. Ale iba vtedy, keď vyjdeme z komfortnej zóny a vyskúšame niečo nové, môžeme dosiahnuť všetky stanovené ciele. Inšpiráciou nám môžu byť mnohé známe osobnosti či dokonca firmy, ktoré spravili krok do neznáma a aj napriek vysokému riziku sa im...

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli. 1....