Vyberte stranu

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli....

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli....

Čo má pre publisherov hodnotu zlata?

Pár vecí, čo online médiá čaká a neminie. Spôsob, akým ľudia konzumujú obsah na internete, sa mení dramatickou rýchlosťou. Preč sú časy, keď bolo webov i obsahu málo,  konzumáciu kontrolovali gate-keeperi vo veľkých vydavateľských domoch a keď internet i počítače boli...