Nebuď reklama, buď show: Top trendy v content marketingu a natívnej reklame

Hovorí sa, že nešťastie jedného býva šťastím druhého. Preto aj keď väčšina ľudí na Slovensku nebude na rok 2020 spomínať v najlepšom, obsahový marketing a natívna reklama lepšie obdobie ešte nezažili. Hádam to nie je iba moja vlastná bublina keď poviem, že content...
Content je king. Distribúcia je King Kong.

Content je king. Distribúcia je King Kong.

Viete si predstaviť, že by ste si vytvorili krásny hodnotný produktový katalóg, vytlačený na drahom kriedovom papieri, položili na stôl a čakali, kým prídu ľudia z ulice zobrať si ho? S rozmachom internetu nastala doba, v ktorej je jednou z najhodnotnejších vecí...

Firmy, ktoré svoj obsah spoplatnili a uspeli

Firmy, ktoré svoj obsah spoplatnili a uspeli

Hovorí sa, že risk je zisk. Ale iba vtedy, keď vyjdeme z komfortnej zóny a vyskúšame niečo nové, môžeme dosiahnuť všetky stanovené ciele. Inšpiráciou nám môžu byť mnohé známe osobnosti či dokonca firmy, ktoré spravili krok do neznáma a aj napriek vysokému riziku sa im...