Vyberte stranu

Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (prípadová štúdia Nissanu)

Prípadová štúdia Nissanu, ktorý využil pre kampaň na nový Qashqai Strossle platformu. Nissan patrí medzi celosvetovo uznávaných výrobcov áut. Japonská automobilka je na trhu už úctyhodných 108 rokov, v roku 1999 sa pripojila k francúzskemu Renaultu. Celkovo v jej...

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli....

Čo má pre publisherov hodnotu zlata?

Pár vecí, čo online médiá čaká a neminie. Spôsob, akým ľudia konzumujú obsah na internete, sa mení dramatickou rýchlosťou. Preč sú časy, keď bolo webov i obsahu málo,  konzumáciu kontrolovali gate-keeperi vo veľkých vydavateľských domoch a keď internet i počítače boli...