Ako efektívne šíriť váš obsah? [+ príklady]

Možností, ako komunikovať váš obsah správnym cieľovým skupinám, je veľa. Na trhu sa už roky využíva tzv. OSEP model (alebo tiež aj PESO), ktorý rozdeľuje kanály na také, ktoré značky vlastnia (Owned), fungujú vďaka zdieľaniu používateľmi (Shared), ktoré sú získané...

Ako efektívne šíriť váš obsah? [+ príklady]

Možností, ako komunikovať váš obsah správnym cieľovým skupinám, je veľa. Na trhu sa už roky využíva tzv. OSEP model (alebo tiež aj PESO), ktorý rozdeľuje kanály na také, ktoré značky vlastnia (Owned), fungujú vďaka zdieľaniu používateľmi (Shared), ktoré sú získané...

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli....

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni