Najlepšia marketingová rada súčasnosti: Investujte do reklamy viac [detailná analýza]

Celý svet reklamy a komunikácie toľko uvažoval o kríze, hovoril o nej a očakával ju, že nakoniec aj prišla. Čo však očakával málokto, je sila a rýchlosť, akou nás všetkých zastihla. Mnohí ostali zaskočení a nepripravení, bez plánu na horšie dni. A ako to už zvyčajne...

Čo je natívna reklama a ako funguje? [+ ukážky]

Vydavatelia i online inzerenti dlhodobo bojujú s adblockmi a bannerovou slepotou. Skúšajú nové formáty reklamy, ktoré ponúkajú lepší výkon a majú perspektívu dlhodobo funkčného obchodného modelu. Medzi nimi je aj natívna reklama ponúkajúca veľmi efektívnu formu...

Akú cenu majú skúsenosti?

Aj vy ste už niekedy frflali, že ste zaplatili kreatívcovi veľa peňazí a on potom prišiel s úplne jednoduchým riešením, v duchu „to mohlo napadnúť aj mne“? Krútili ste hlavou, keď si skúsený redaktor vypýtal za článok stovky eur, pritom ho mal hotový za pár hodín?...

Ako efektívne šíriť váš obsah? [+ príklady]

Možností, ako komunikovať váš obsah správnym cieľovým skupinám, je veľa. Na trhu sa už roky využíva tzv. OSEP model (alebo tiež aj PESO), ktorý rozdeľuje kanály na také, ktoré značky vlastnia (Owned), fungujú vďaka zdieľaniu používateľmi (Shared), ktoré sú získané...

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli....

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni