Ako zistíte, či žijete v jednej veľkej marketingovej bubline? A ako z nej vykuknete?

Prvé pravidlo marketingu hovorí, že my nie sme naši zákazníci. Nemali by sme plánovať podľa vlastných pocitov, lebo sa nám to páči, ale podľa reálnych dát. Viete, ktoré zviera je najnebezpečnejšie na svete? Hroch. Zabije ročne viac ľudí ako žralok. A napriek tomu,...

Akú cenu majú skúsenosti?

Aj vy ste už niekedy frflali, že ste zaplatili kreatívcovi veľa peňazí a on potom prišiel s úplne jednoduchým riešením, v duchu „to mohlo napadnúť aj mne“? Krútili ste hlavou, keď si skúsený redaktor vypýtal za článok stovky eur, pritom ho mal hotový za pár hodín?...

Ako efektívne šíriť váš obsah? [+ príklady]

Možností, ako komunikovať váš obsah správnym cieľovým skupinám, je veľa. Na trhu sa už roky využíva tzv. OSEP model (alebo tiež aj PESO), ktorý rozdeľuje kanály na také, ktoré značky vlastnia (Owned), fungujú vďaka zdieľaniu používateľmi (Shared), ktoré sú získané...

10 chýb, ktorým sa v obsahovom marketingu vyvarovať

Prečo by ste sa mali učiť na vlastných chybách, keď sa môžete poučiť z tých našich? V Strossle máme za sebou tisíce kampaní a postupom času sme si museli vychytať všetky muchy. Teraz máte možnosť zistiť, na čo sme počas rokov tvorby obsahového marketingu prišli....

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni