Keď sme začínali na Slovensku v roku 2016, tak sme budovali značku na zelenej lúke. Povedomie 0. Odpovede na ponuky minimálne. Od štartu firmy to trvalo 10 mesiacov, kým sme naozaj predali prvú kampaň. Až natoľko, že keď som sa cez „okno“ dostával na prvé stretnutia (lebo ako neznámu značku nás vo dverách otáčali a posielali preč), tak som ani nehovoril o tom, čo robíme. Nebol priestor, musel som najprv predovšetkým vysvetliť, že má zmysel tvoriť kvalitný obsah a že sa to nekončí len pri PR článkoch. Skrátka ťažké začiatky.

Presuňme sa v čase do dnešného dňa.

Strossle je známa značka, podľa prieskumu Go4insight je po Google a Facebook tretia najznámejšia reklamná platforma na Slovensku. Obchodníci majú podstatne vyššiu mieru konverzií, viac ľudí sa im ozve naspäť, sú efektívnejší. Zároveň pri predaji šetria kopu času, lebo už nemusia vysvetľovať, či majú kampane zmysel. Klienti sú vzdelanejší, obsah ich komunikácie je lepší, nosí im lepšie výsledky, a tak pokračujú v kampaniach dlhodobo. Navyše aj tie dopyty prichádzajú častejšie a samé od seba.

Otázka znie, čo sa to stalo v tom strede medzi bodmi A a B, že to tak dopadlo? Čo je ten tajný recept? A hlavne – viete ho zreplikovať aj vy?

Veru, viete.

Je to dokonca veľmi jednoduché ?

Tak si užite Filipovu prezentáciu, okopírujte nás a potom vylepšite o svoje know-how a skúsenosti.

Držíme place ❤️

Obsah videa:

  • 0:00 – Intro
  • 0:46 – Začiatky na zelenej lúke
  • 5:02 – Najdôležitejšia vec vo firme sú vaši zamestnanci
  • 8:40 – Je dôležité mať výborný produkt
  • 11:00 – Social proof je dôležitá
  • 12:46 – Budujte značku a investujte do povedomia
  • 15:27 – Pomaly ďalej zájdeš
  • 18:19 – Pravidlo 20/80
  • 20:09 – Marketing nerovná (!) sa reklama
  • 21:49 – Záverečná diskusia

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds