Aj vy ste už niekedy frflali, že ste zaplatili kreatívcovi veľa peňazí a on potom prišiel s úplne jednoduchým riešením, v duchu „to mohlo napadnúť aj mne“? Krútili ste hlavou, keď si skúsený redaktor vypýtal za článok stovky eur, pritom ho mal hotový za pár hodín?

Zažili sme príbeh, ktorý s miernou obmenou budete poznať aj z vlastnej skúsenosti. Doma nám neodtekala voda z umývačky a nevedeli sme, čo s tým. Po pár tyždňoch svojpomocných riešení sme teda zavolali údržbára, nech ju opraví. Prišiel, trošku pokrútil hadicou, oblepil ju v zhybe piatimi centimetrami lepiacej pásky a hotovo – opravené. 10 minút roboty aj s cestou výťahom. Za to všetko si vyúčtoval 50 eur. Manželku suma zjavne prekvapila, svokru to štve dodnes, ešte aj mesiac potom.

Čo poviete, bolo to veľa, alebo málo?

 

Pointa v príbehu tkvie v tom, že na to, aby ten inštalatér vedel, že stačí pokrútiť hadicou, musel dlho pracovať a opraviť stovky či dokonca tisíce pokazených práčok, umývačiek alebo vodovodov. Nezaplatili sme mu teda peniaze len za 10 minút práce. Zaplatili sme mu za 10 minút práce a zároveň za roky skúseností.

Najbližšie, keď budete porovnávať ponuky, zvážte si okrem ceny aj to, aký veľký je problém, ktorý potrebujete vyriešiť. Ak je zanedbateľný, bude vám stačiť niekto lacný, bez skúseností. Ale ak vás zatknú a bude vám hroziť 20 rokov za mrežami, budete chcieť nízkorozpočtového advokáta, alebo tú najväčšiu kapacitu v krajine?


Za tie roky nám rukami prešli tisíce kampaní. Všetky naše skúsenosti zdieľame zadarmo cez naše webináre a ebooky. Preštudujte si ich, aplikujte a získajte toľko zákazníkov, že ich budete lopatou prehadzovať. 😊

“Staň sa expertom na content marketing”

Prelúskaj sa našimi ebookmi a webinármi a získaj nové vedomosti.

Začni