Ako využiť silu content marketingu?[Q&A diskusia Digitálnej Univerzity]

„Minutes to learn, lifetime to master.“

Vraví sa, že hocijakú schopnosť sa naučíte za 20 hodín. Hrať sa na klavíri či gitare. Zvládnete akýkoľvek šport, ľubovoľné povolanie, alebo aj preniknete do tajov content marketingu. 

Ale ak chcete byť naozaj svetová špička, tak ani 20 hodín, ani vrodený talent nestačia. Žiadne skratky neexistujú. Musíte si to na tom ľade odkorčuľovať, 10.000+ hodín, ak sa chcete dostať medzi elitu. A potom, keď máte talent a zároveň sa naučíte tie pohyby tak, že so zavretými očami trafíte bránku cez pol ihriska, tak vás všetci budú mať za unikát storočia, dieťa šťasteny, zázrak prírody… veď to poznáte.

Ak je vašou cestou budovať značky, predávať viac a zároveň prinášať svetu hodnotu, pustite si k tomu niečo pekné motivačné o content marketingu. Napríklad tento rozhovor s naším CEO Filipom Kunom pre fanúšikov Digitálnej Univerzity.

Na tom klzisku to Filip za vás neodkorčuľuje, to musíte sami. ?
Ale ušetriť čas tým, že sa poučíte z chýb skúsenejších, že nasajete niekoľkoročné know-how vo vydestilovanej forme, to za to stojí, že?


Obsah videa:

  • 1:41​ – Čo všetko spadá pod content marketing?
  • 4:05​ – Aký je rozdiel medzi natívnou reklamou a content marketingom?
  • 6:35​ – Ako si určiť stratégiu content marketingu?
  • 8:19​ – Ako sa odlíšiť od konkurencie?
  • 12:41​ – Ako si nájsť a zvoliť vhodné témy na obsah?
  • 16:45​ – Čo firmám a značkám prináša content marketing?
  • 20:53​ – Čo všetko vieme v content marketingu analyzovať?
  • 26:20​ – Dá sa merať efektivita v content marketingu?
  • 29:20​ – Ako si vyberať typy a formy obsahu?
  • 32:19​ – Čo funguje pri písaní blogových článkov?
  • 36:25​ – Tvorí Strossle content aj pre klientov?
  • 37:48​ – Je rozdiel pri tvorbe contentu pre B2B a B2C segment?
  • 41:20​ – Kde nájsť inšpiráciu na každodenný obsah?
  • 44:05​ – Platí stále potreba vyhľadávania keywords a kde ich nájsť?
  • 47:10​ – Čo na Slovensku contentovo chýba?
  • 48:51​ – Aká ja najvačšia konkurencia pre Strossle na trhu?
  • 53:25​ – Natívny článok na sme.sk alebo Strossle?
  • 55:52​ – Príklad: Content marketing v hotelových službách
  • 58:44​ – Aké kampane na Slovensku fungujú a ako sme na tom v porovnaní s inými krajinami?
  • 1:03:52​ – Aké sú trendy v content marketingu?
  • 1:06:28​ – Ktorý zdroj webinárov zdarma je relevantný?
  • 1:08:20​ – Sú limitované edície dobrý nápad?
  • 1:10:22​ – Majú newslettre stále budúcnosť alebo je to spam?
  • 1:18:41​ – Ako využiť content marketing počas pandémie v segmente cestovného ruchu?

Dĺžka trvania: 1 hod. 24 min.

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds