STROSSLE
  • Inzerenti
  • Médiá
  • Blog
  • Vzdelávanie
  • Kontakt
Vyberte stranu

Domov / Prípadové štúdie / Ako Union začal s content marketingom

Ako Union začal s content marketingom

Ako Union začal s content marketingom




V Unione vytvorili obsah, ktorý pomôže a poradí.

Jednou z najväčších výziev poisťovní na Slovensku je rastúca konkurencia a zápas o klienta na malom trhu. Široká ponuka dvíha ceny kampaní vo vyhľadávačoch a návratnosť takýchto investícií je čoraz nižšia. V segmente Insurance je priemerná cena za klik 2,5x vyššia ako druhá najdrahšia kategória (Fashion) a až 6,5x vyššia ako tá najlacnejšia (Travel, Hotels). (zdroj: Addharma.com, kategória Search).

Union poisťovňa, a. s. je jednou z najskúsenejších poisťovní na slovenskom trhu. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré využíva viac ako 500.000 ľudí a za ktoré získala množstvo prestížnych hodnotení.

Konkurenciu si uvedomuje, preto sa snaží prinášať zákazníkom ten najlepší zážitok z poistenia a neustále inovovať. Jedným z nástrojov je tvorba obsahu a vstup do sveta content marketingu.

Realizácia

Union chcel informovať verejnosť o prevencii pred onkologickými ochoreniami a zvýšiť povedomie o svojom novom poistení onkologických chorôb. Vytvorili články, prostredníctvom ktorých radili, ako si zlepšiť zdravý životný štýl a tým predchádzať nebezpečným ochoreniam. Súčasťou boli aj odkazy na produkty a služby poisťovne.

Na distribúciu sa Union rozhodol využiť okrem klasických komunikačných kanálov aj Strossle. Sponzorované odkazy na články sa tak zobrazovali medzi redakčným obsahom na weboch prémiových médií so zásahom cez 74% slovenskej online populácie. Užívateľom bol obsah odporúčaný práve v čase, keď dočítali iné články a boli v “čítacej nálade”. Vďaka PPC modelu sa platilo iba za tých ľudí, ktorí si na odkaz klikli.

Výsledky

Pri obsahovom marketingu získate želané výsledky, ak výbornému obsahu zabezpečíte špičkovú distribúciu. V Unione vytvorili obsah, ktorý pomôže a poradí. Strossle prostredníctvom kontextového cielenia priviedol návštevníkov, z ktorých 89% bolo unikátnych a ktorí strávili na stránke v priemere 2:47 minúty.

Z týchto ľudí sa následne 5% prekliklo na formulár s výpočtom ceny poistenia.

Keďže Union pre články vytvoril viacero alternatív nadpisov, bolo možné AB testovať výkon jednotlivých verzií. Najlepšia verzia mala priemerné CTR cez 2%.

“Komunikácia v rámci kampane bola od začiatku výborná. Veľmi príjemne nás prekvapil počet ľudí, ktorí po prečítaní článku prešli na formulár s výpočtom ceny poistenia. Naše očakávania boli rozhodne prekonané. Strossle môžeme odporučiť všetkými desiatimi.”, vyjadrila sa Katarína Serbínová, manažérka digitálneho marketingu a priameho predaja z Union Poisťovne.

Čo ďalej?

Obsahový marketing je trend, ktorého potenciál chce Union naplno využiť. V súčasnosti sa vo firme venujú rozvoju týchto aktivít. Nastavujú procesy tak, aby samotní zamestnanci tvorili kvalitný obsah a verejnosti pomohli zorientovať sa v komplikovanom svete poistenia.

Za tie roky nám rukami prešli tisíce kampaní. Všetky naše skúsenosti zdieľame zadarmo cez naše webináre a ebooky. Preštudujte si ich, aplikujte a získajte toľko zákazníkov, že ich budete lopatou prehadzovať. 😊
Case studies

Prípadové štúdie

Referencie 

Kontakt

GDPR

Cookies

Strossle.sk používa cookies, tak ako je to vysvetlené v našom Vyhlásení o ochrane osobných údajov.

Strossle Slovakia a.s.
Strossle Slovakia a.s.
5.0
Na základe 79 recenzií
powered by Google
Šimon Krajniak
Šimon Krajniak
16:24 17 Dec 20
Useful product and willing team of people to work with. We are pleased with great publisher service as well.
Peter Sebo
Peter Sebo
11:28 07 Dec 20
Strossle is a very reasonable way of spreading your (marketing) content to places, where Google or Facebook can't reach... (so effectively). Filip & colleagues are doing an amazing job in Slovakia with this platform.celá recenzia
Michaela Lazoríková
Michaela Lazoríková
13:24 26 Nov 20
The campaign raised brand awareness and brought new readers to our site. Expectations met 100%. Perfect communication,... fast response. We look forward to further cooperation :)celá recenzia
Katarína Besedová
Katarína Besedová
07:58 12 Nov 20
I use Strossle mainly in my clients' PR campaigns and both me and my clients are extremely satisfied. Speed ​​of... response, high-level communication, the ability to optimize during the campaign, and much more - quality site visits and longer article life - I definitely recommend adding to any more online marketing strategy.celá recenzia
Erik Eles
Erik Eles
07:50 12 Nov 20
I plan the Strossle platform in every campaign for large and small clients, with satisfaction on both sides. The main... advantage is native links where you only pay per click, so we bring clients quality traffic with a low bounce rate. I also appreciate the quick response during deployment and professional reporting.celá recenzia
Margaréta Korvasová
Margaréta Korvasová
09:09 07 Oct 20
Chcem sa poďakovať za spoluprácu, kvalita vašej práce sa nepopiera, čoho sme boli svedkom už pri viacerých... projektoch. Veľmi pekne ďakujeme za profesionálny, naozaj flexibilný prístup a ochotu z vašej strany. Som rada, že aj za relatívne krátky čas dokážete v kampaniach prinášať výsledky a všetky zúčastnené strany sú spokojné.celá recenzia
Zuzana Kozacekova
Zuzana Kozacekova
09:30 12 Aug 20
Výborné služby, skvelá a rýchla komunikácia, ľudský prístup. Veľká spokojnosť.
Eva Almášiová
Eva Almášiová
10:20 27 Jul 20
Absolute satisfaction on my part. The performance / price ratio is excellent. At Strossle, I really appreciate the... professional and human approach and simple campaign management.celá recenzia
Miso Sivko
Miso Sivko
08:01 21 Jul 20
Klasické bannery sú mŕtve, nech žije Strossle! 🤩 Výborný tool ako dostať váš obsah medzi ľudí natívnou... formou 👍celá recenzia
Juraj Karlík
Juraj Karlík
07:46 12 Jun 20
Za celý čas spolupráce so spoločnosťou Strossle som sa nestretol s ničím iným, než so skvelým... profesionálnym, ale aj veľmi ľudským prístupom, čo je v dnešnej dobe veľmi vzácne a za čo aj touto cestou ďakujem. Za mňa dávam 5* (ale to len preto, že viac ich nie je k dispozícii). Všetko dobré a samozrejme vrelo odporúčam :)celá recenzia
Michaela Rondošová
Michaela Rondošová
07:37 25 May 20
Spolupráca iFocus s.r.o. so spoločnosťou Strossle trvá viac ako tri roky a nestretli sme sa s ničím iným len... pozitívnym a otvoreným prístupom k našim požiadavkám, nech už boli akékoľvek. V tejto organizácii sa o Vás nestará a nezaujíma len jeden člen tímu Strossle, ale ak potrebujete niečo zmeniť alebo pridať, je tu vždy niekto, kto vám do pár minút pomôže. Výsledky, na ktorých ste sa na začiatku dohodli, sú vždy splnené a to ostatné je už naozaj len na kreatíve klienta. Či už ide o veľkého alebo malého klienta, môžete sa spoľahnúť, že snaha o najlepšie výsledky bude rovnaká. Sme radi za túto spoluprácu a tešíme sa na ďalšie úspešné projekty.celá recenzia
Starmedia Co.
Starmedia Co.
07:09 25 May 20
Excellent tool to spread your content + guys from Strossle are real professionals and marketing enthusiasts. Love to... work with them :)celá recenzia
Antiqua Villa
Antiqua Villa
06:55 25 May 20
Fantastická platforma na distribúciu vlastného obsahu, výborný zásah, férové ceny, ústretovosť, flexibilita a... variabilita. Vždy sa s nimi dá dohodnúť. Odporúčame každému modernému marketérovi, this is a must! :)celá recenzia
Nikola Sisikova
Nikola Sisikova
09:22 01 Apr 19
Strossle je jednoznačne platforma, ktorá by nemala chýbať v komunikácií žiadnej značky v súčasnosti.... Výsledky, ktoré mi táto natívna komunikácia prináša sú najmä pri pohľade na relevantnosť a kvalitu návštev na popredných priečkach kampane (a to bez ohľadu na segment, ktorý komunikujete). Navyše pracovať s tímom ľudí v Strossle je viac ako radosť - rýchle reagovanie na zadania, proaktivita, ochota hľadať riešenia, včasné nasadenie kampaní, pravidelný reporting, minimálna chybovosť a mnohé ďalšie, sú prednosti, ktoré si v rámci komunikácie so Strossle nesmierne vážim. Strossle odporúčam jednoducho každému, kto chce posunúť komunikáciu svojej značky na vyššiu úroveň.celá recenzia
Jana Bolgacova
Jana Bolgacova
08:13 19 Mar 19
Its an effective tool for pushing the right content to the right people.
Lenka Káčerová
Lenka Káčerová
16:27 19 Feb 19
Kvalitný obsah, ktorý nemá čitateľov je len mrhaním časom a peniazmi. Distribúcia je rovnako dôležitá ako... samotný obsah, a určite by nemala viesť len cez jeden kanál. Značka Alain Delon už pár rokov vydáva svoj blog pod názvom Žurnál a snaží sa prostredníctvom neho vytvoriť si vzťah so zákazníkom, no evidujeme aj jeho vplyv na nákupné správanie. Výsledky návštevníkov, ktorí prišli na stránku Žurnálu prostredníctvom Strossle, sú porovnateľné s inými kanálmi, ktoré používame. Na Strossle oceňujeme, že potenciálnych zákazníkov oslovuje v "nálade na čítanie", čo sa následne odrazí aj na počte stránok, ktoré si u nás po prekliku prečítajú. Komunikácia s ľudmi zo Strossle je vždy absolútne bezproblémová, nastavenia kampane sú rýchle a prispôsobené akýmkoľvek požiadavkám. Tešíme sa na ďalšie spoločné kampane a inšpiratívne case studies.celá recenzia
Tomas Tiefenbach
Tomas Tiefenbach
14:37 17 Feb 19
I especially liked that we paid only for real results.
Lenka Scensna
Lenka Scensna
11:34 13 Feb 19
Odporúčacie boxy prostredníctvom Strossle vyuzivame pravidelne v online kampaniach a pomahaju klientovi udrzat ... jeho clanok v povedomi uzivatelov, co znamena, ze vieme klientovi garantovat v stanovenom obdobi pocet precitani clanku, ktory bol na jeden den uverejneni na hlavnej stranke vybraneho portalu. Tym sa "zivotnost" a viditelnost clanku predlzi a zaruci dlhsie povedomie o vybranom produkte alebo sluzbe. Rovnako si moze klient podporit aj clanok z vlasnej webovej stranky a zvysi tak jej navstevnost, co je jednou z priorit vsetkych www stranok. Odporucam vyuzit ich produkty pre vacsich aj mensich klientov.celá recenzia
Tomas Olsiak
Tomas Olsiak
20:15 05 Feb 19
V CURAPROX Slovensko využívame Strossle už od roku 2016, keď sa tento koncept na Slovensku ešte len rozbiehal.... Odvtedy sú natívne články distribuované prostredníctvom Strossle automatickou súčasťou marketingového mixu väčšiny našich online kampaní. Za efektívny ho považujeme hlavne v awareness fáze, na ktorú následne naväzujeme remarketingom v hard-sellovej časti kampane. Strossle umožňuje veľký dosah kampaňových natívnych článkov, aký by bolo veľmi ťažké dosiahnuť distribuovaním obsahu len na konkrétnej webstránke. Hoci Strossle využívame hlavne v awareness fáze, výnimkou nie sú ani prekliky z článkov do eshopu a dokonca následné konverzie, či už priame alebo asistované. V súvislosti s vývojom vnímania reklamy adresátom už natívne články začínajú byť nevyhnutnosťou a pre ich distribúciu je Strossle naozaj efektívnym nástrojom.celá recenzia
Ďalšia recenzia

Sme hrdými členmi: