Ako na efektívny B2B marketing? [podcast]

 

Predávate svoje produkty a služby firemným zákazníkom a hodilo by sa vám viac dopytov a klientov?

Tvorbou a šírením kvalitného obsahu môžete svoj vlastný B2B marketing nakopnúť na nový level. 


Aj tak by sa dal jednou vetou opísať rozhovor, v ktorom Veronika z Ecommerce Bridge vyspovedala nášho riaditeľa Filipa Kunu. Ten porozprával o tajnej ingrediencii v B2B marketingu – pekných prípadových štúdiách. Ako ich tvoriť a šíriť tak, aby o vás klient počul ešte ďaleko pred prvým stretnutím. Filip zároveň otvoril dvere priamo do našej kuchyne a opísal, ako sme sa zo značky postavenej na zelenej lúke dostali k 1 000+ kampaniam od B2B klientov ročne. 

Ale čo je najdôležitejšie, ako môžete tento recept zopakovať aj vy. Je to totiž veľmi jednoduché ?

Obsah videa:

  • 0:00 Úvod/Intro
  • 0:40 Ako B2B firmy riešia marketing?
  • 1:22 Aké sú aktuálne trendy marketingu v rámci B2B?
  • 2:51 Ako vytvoriť dobrú case study? A prečo je lepšia ako klasický PR článok?
  • 4:24 Aké formy môže mať B2B case study?
  • 5:19 Fungujú ešte e-booky? A ako sa dá merať ich úspešnosť?
  • 7:58 Aké kanály používať pre distribúciu case study? Napríklad média?
  • 11:35 Tipy na vyladenie case study. Kto ju má vlastne tvoriť a kto ladiť?
  • 15:22 Ako získať referencie od klientov pre vytvorenie case study?
  • 18:23 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
  • 22:37 Kde je najlepšie umiestniť referencie/case study?
  • 23:55 Skúšali niekedy v rámci Strossle využiť aj influencera?
  • 26:32 Krátke zhrnutie na záver čo robiť pre B2B marketing?

Dĺžka trvania: 27 min.

MÁTE OTÁZKU?

KONTAKTUJTE NÁS!

+421 917 435 009
mamzaujem@strossle.com

kontaktný formulár

This will close in 0 seconds