Ako na efektívny B2B marketing? [podcast]
Predávate svoje produkty a služby firemným zákazníkom a hodilo by sa vám viac dopytov a klientov?
Tvorbou a šírením kvalitného obsahu môžete svoj vlastný B2B marketing nakopnúť na nový level.
⠀
⠀
Aj tak by sa dal jednou vetou opísať rozhovor, v ktorom Veronika z Ecommerce Bridge vyspovedala nášho riaditeľa Filipa Kunu. Ten porozprával o tajnej ingrediencii v B2B marketingu – pekných prípadových štúdiách. Ako ich tvoriť a šíriť tak, aby o vás klient počul ešte ďaleko pred prvým stretnutím. Filip zároveň otvoril dvere priamo do našej kuchyne a opísal, ako sme sa zo značky postavenej na zelenej lúke dostali k 1 000+ kampaniam od B2B klientov ročne.
Ale čo je najdôležitejšie, ako môžete tento recept zopakovať aj vy. Je to totiž veľmi jednoduché ?
⠀
Obsah videa:
- 0:00 Úvod/Intro
- 0:40 Ako B2B firmy riešia marketing?
- 1:22 Aké sú aktuálne trendy marketingu v rámci B2B?
- 2:51 Ako vytvoriť dobrú case study? A prečo je lepšia ako klasický PR článok?
- 4:24 Aké formy môže mať B2B case study?
- 5:19 Fungujú ešte e-booky? A ako sa dá merať ich úspešnosť?
- 7:58 Aké kanály používať pre distribúciu case study? Napríklad média?
- 11:35 Tipy na vyladenie case study. Kto ju má vlastne tvoriť a kto ladiť?
- 15:22 Ako získať referencie od klientov pre vytvorenie case study?
- 18:23 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
- 22:37 Kde je najlepšie umiestniť referencie/case study?
- 23:55 Skúšali niekedy v rámci Strossle využiť aj influencera?
- 26:32 Krátke zhrnutie na záver čo robiť pre B2B marketing?