Ako komunikovať v časoch neistých? [Online webinár]
„Keď si už húsenica myslela, že svet sa končí, premenila sa na krásneho motýľa. “ – Zhuangzi, čínsky filozof
Značky a marketéri po celom svete neprežívajú práve najšťastnejšie obdobie. Vplyvom uzávery im vypadli príjmy, zákazníci a práca. Rast a časy prosperity sa pre mnohých v priebehu pár týždňov zmenil na zápas o prežitie. Prieskum Wilio.sk spolu so Slovenským živnostenským zväzom ukázal, že až 93% živnostníkov a podnikateľov pocítilo vplyv koronavírusu. 36% muselo prerušiť svoju činnosť a 57% má vážny problém s dopytom.
V týchto neistých časoch je preto nevyhnutné, aby značky prehodnotili svoje stratégie a marketingové plány. Čo platilo ešte začiatkom 2020 stalo sa o pár mesiacov pravdepodobne zastaralým. Čo to teda znamená pre vašu komunikáciu a aké príležitosti vám nová situácia prináša?
Pozrite si náš online webinár. Dozviete, ako využiť obsahový marketing a natívnu reklamu na vytvorenie dlhotrvajúcich vzťahov s vašimi terajšími aj budúcimi zákazníkmi. Dodržiavajte pravidlá, venujte sa im dlhodobo a oni vás budú milovať a nakupovať od vás.
Kto bude prednášať?
Webinár vedie náš švédsky kolega Henric Smolak, Chief Revenue Officer a spoluzakladateľ Strossle International (na obrázku vyššie). Téme content marketingu sa venoval roky pred tým, ako to bolo trendy. Je vynikajúci rečník, často prednáša na konferenciách, ale aj firmám z rebríčka Fortune 500. U nás ste ho mohli vidieť aj na Digital Rulezz či Festivale natívnej reklamy.
Strossle za tie roky pomohol priviesť k najrýchlejšie rastúcej technologickej firme v Európe a na blízkom východe (Delloite Technology Fast 500, 2018). Je tiež autorom a moderátorom najväčšieho mediálneho podcastu vo Švédsku – „Under 15“. Každý týždeň ho počúva cez 40.000 poslucháčov.
Potrénujete si svoju angličtinu
Napriek tomu, že Henric má talent a čaro, napriek tomu, že sme mu to už 100x hovorili, po slovensky sa ešte nestihol naučiť 🙁 Preto aj tento webinár je po anglicky.
Tešíme sa na vás! 🙂