Na obsahový marketing sa mnohí pozerajú ako na výborný spôsob získania nových zákazníkov či zvýšenia tržieb od tých existujúcich. Zarobiť peniaze pre firmu viete však aj naopak – že ušetríte náklady.
Do auta mojej svokry nabúralo iné auto. Vystresovaná, v cudzej krajine, bez pomoci blízkych, našťastie zdravotne v poriadku. Avšak viete si predstaviť, že zažila už aj šťastnejšie momenty vo svojom živote.
Prvýkrát po desiatich rokoch (vzorného platenia) nastala tá situácia, keď potrebovala pomoc od svojej poisťovne. Zavolala na číslo infolinky uvedené na kartičke, zdvihol automat a hodinu dookola v krátkych intervaloch opakoval, že všetci operátori sú zaneprázdnení, nech čaká. Nuž, na nálade jej to príliš nepridalo.
Firma, ktorá s rozpočtom v miliónoch eur na marketing patrí medzi 200 najväčších domácich zadávateľov reklamy, tak buď mala nedostatok operátorov v call centre, alebo mala veľa zákazníkov, ktorí sa pýtajú tie isté otázky. To sa síce nedozvieme, ale záver príbehu bol ten, že auto išlo do šrotu a zmluvu k novému autu svokra uzavrela v inej poisťovni.